Jim mee Napisano 30 Styczeń 2008 Napisano 30 Styczeń 2008 Jak widzicie w temacie, trudno wybrać miejsce gdzie zamieścic prośbe o pomoc więc wrzuce tu , bo pracuje w max9. Problem mam taki że wychodzą te stopnie jakby. Próbuje uzyskac trawe. Nie musi być idealna. Daję na texturke trawy w miejscu displace proceduralną mape speckle ( size zmieniam między 0.1 a 0.001 i to samo) displace w rolecie maps na 2 i wychodzi takie coś. trawke może bym nawet przyjął ale te uskoki regularne : / Pliska o pomoc z tymi uskokami. Jesli ktoś to czyta i zna jakiś lepszy sposób na trawe , będę bardzo wdzięczny za słówko lub link. Pozdro , Jim.
delf77 Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 może poczytaj w innych wątkach jak sie robi trawe : http://www.max3d.pl/forum/search.php?searchid=2096038
arev Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 W opcjach VrayDisplacementMod zaznacz "Keep continuity".
Gość qubik1984 Napisano 31 Styczeń 2008 Napisano 31 Styczeń 2008 a ja proponuje nalozyc uvw maping na plaszczyzne gdzie nalozyles trawe,, u znuebuc ba riznuar docelowy mapy displacment...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się