Piotrek255 Napisano 3 Luty 2008 Napisano 3 Luty 2008 Czesc, zamiast robic wszystko "w biegu" postanowiłem przysiąsc i zrobic cos porządnego. Narazie ma troszke ponad 5000 poly zaplanowałem go na około 6500 z bronią i opcjonalnie z torba ktora nosi na jednym z plakatow. Nadal myśle nad teksturami, ale pewnie zrobie jedną teksture 1024x1024 na cialo, i jedną 1024x1024 na glowe bron i torbe (diffuse,normal,spec). Jeśli macie jakies sugestie to piszcie. PS: nie widac tego na tym princie z viewportu ale poprawilem mu kieszenie, dałem im wygląd bardziej "wypchanych". Jutro jak znajde czas to wrzuce updejt. Głowa WIP ------- Viewport -----
adrian2608 Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Dziurki w nosie za małe ,jedziesz jedziesz ,uwielbiam ten film i gorąco ci kibicuje.
JmTm00 Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 dzieje sie coś niedobrego pod pachami, ma sie wrazenie ze to szkielet obrzucony łachami, natomiast płaszczyk szyty jak na miare (to wcięcie w biodrach ble) bo to chyba bardziej zwisać powinno?
Maykel Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 no i zwisać mu powinno >:) Nawet przypomina Smith'a jak się tak przypatrzeć. Ja bym się jeszcze skupił na podobieństwie i na razie nie teksturował. On ma chyba bardziej 'gembe' rozjechaną, że mógłby słoik ze śledziami wpierniczyć, bez otwierania.
serratus Napisano 4 Luty 2008 Napisano 4 Luty 2008 Pierwsze co popraw to popraw nos, bo coś jest z nim nie tak, już poza tymi dziurkami. A poza tym to jak już uchwycisz podobieństwo to pomaluj model Zprojectem a byki same wyjdą :). Ale ważne, że siatka wygląda dobrze, nie wiem jak tam jest z tym płaszczem w filmie, ale tutaj na prawdę wygląda jak by był za krótki. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się