Napisano 3 Luty 200817 l Czesc, zamiast robic wszystko "w biegu" postanowiłem przysiąsc i zrobic cos porządnego. Narazie ma troszke ponad 5000 poly zaplanowałem go na około 6500 z bronią i opcjonalnie z torba ktora nosi na jednym z plakatow. Nadal myśle nad teksturami, ale pewnie zrobie jedną teksture 1024x1024 na cialo, i jedną 1024x1024 na glowe bron i torbe (diffuse,normal,spec). Jeśli macie jakies sugestie to piszcie. PS: nie widac tego na tym princie z viewportu ale poprawilem mu kieszenie, dałem im wygląd bardziej "wypchanych". Jutro jak znajde czas to wrzuce updejt. Głowa WIP ------- Viewport -----
Napisano 4 Luty 200817 l Dziurki w nosie za małe ,jedziesz jedziesz ,uwielbiam ten film i gorąco ci kibicuje.
Napisano 4 Luty 200817 l dzieje sie coś niedobrego pod pachami, ma sie wrazenie ze to szkielet obrzucony łachami, natomiast płaszczyk szyty jak na miare (to wcięcie w biodrach ble) bo to chyba bardziej zwisać powinno?
Napisano 4 Luty 200817 l no i zwisać mu powinno >:) Nawet przypomina Smith'a jak się tak przypatrzeć. Ja bym się jeszcze skupił na podobieństwie i na razie nie teksturował. On ma chyba bardziej 'gembe' rozjechaną, że mógłby słoik ze śledziami wpierniczyć, bez otwierania.
Napisano 4 Luty 200817 l Pierwsze co popraw to popraw nos, bo coś jest z nim nie tak, już poza tymi dziurkami. A poza tym to jak już uchwycisz podobieństwo to pomaluj model Zprojectem a byki same wyjdą :). Ale ważne, że siatka wygląda dobrze, nie wiem jak tam jest z tym płaszczem w filmie, ale tutaj na prawdę wygląda jak by był za krótki. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto