Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Witam, mam model pod 3ds maxem i ustawiony w podstawie tego modelu pivot point, problem polega na tym, że w momencie eksportu do 3ds pivot point sie przemieszcza.

Dokładniej mówiąc jeśli wyeksportowany model załaduje spowrotem do 3d studio wszytsko wydaje się wyglądać w porządku, ale jesli ten sam plik.3ds otwieram powiedźmy w deled 3d pivot znajduje sie w zupełnie innym miejscu.

Próbowałem już eksportować editable poly, editable mesh i xform i nic. czy jest na to jakiś sposób? lub może problem jest znany?

  • Odpowiedzi 8
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

to jak to zrobić żeby domysleni punkt obrotu, przesunięć itp był w podstawie ??

Napisano

Zakladka Hierarchy (w command panel) i affect pivot only. teraz mozesz sobie ruszac pivotem :) aby z tego wyjsc po prostu jeszcze raz kliknij "affect pivot only"

Napisano

znaczy się to wiem i umiem to ustawić pytanie jak zrobić aby to miało wpływ na ten plik 3ds, czy jest jakaś sztuczka umożliwiająca ustawienia punkt przekształceń w wynikowym pliku 3ds na spodzie obiektu

Napisano

Nie eksportuj do 3ds bo to jest bardzo ograniczony format. Zdarza się nawet, że taki eksport zaimportowany z powrotem do maxa wygląda fatalnie. Spróbuj z innymi formatami zapisu plików. Obecnie FBX staje się coraz bardziej popularny.

Napisano

ale takiego formau wymaga odemnie zleceniodawca :/

Napisano

Witam.

 

"Problem" polega na tym, że to musi być .3ds , ponieważ jest już napisane oprogramowanie korzystające z modeli w tym właśnie formacie.

 

Tak jak jest teraz nie może zostać, ponieważ ręczne skorygowanie nic nie daje, bo obiekty są rozmieszczane losowo, i niektóre stoją dobrze, a niektóre stoją np. na wodzie co jest mało porządanym zjawiskiem ( zwłaszcza , że jest to symulator :P ).

 

Na jakiejś obcojęzycznej stronie (język zdecydowanie egzotyczny) w radach udzielanych przez forumowiczów przewineła się nazwa "OSG Exporter". Ktoś może coś na ten temat powiedzieć ? Czy to by mogło pomóc.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.