Skocz do zawartości

czy da się malować tekstury bezpośrednio na siatkach w maxie


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

lamerskie pytanie wiem!

ale nigdy się nie spotkałem z taką opcją w maxie a w Maya jak najbardziej można było malować na obiekcie

  • Odpowiedzi 5
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Polyboost daje taka mozliwosc, chociaz przyznam sie ze nigdy z tej funkcji nie kozystalem. Bodypaint (o ile nie pomylilem nazwy) jest do tego stworzony.

Napisano

wiedziałem że jest bodypaint ale to kolejny soft na którego mnie nie stać, i kolejny interface do nauczenia się

 

nie ma lekko!

Napisano

W blenderze (darmowy) też się da, ale nie jest ta opcja zbyt rozbudowana.

 

W zbrushu też się da, tam nawet całkiem przyzwoicie i da się podpiąć dowolny program 2d prosto pod zbrusha (np. paintera, photoshopa, gimpa, ms painta, co wolisz)

Zbrush chyba jest tańszy od bodypainta, czy do malowania wygodniejszy nie wiem bo bodypainta nie próbowałam.

 

W maxie z tego co wiem da się tylko Vertex Paint, czyli rozdzielczość nie będzie większa niż ilość wierzchołków twojego mesha.

Napisano

teraz używam PS-a do malowania tekstur ale trochę mnie wkurza ciągłe przechodzenie z maxa do PS i patrzenie jak to wyszło, niby mam siatkę w ps która pokazuje gdzie co mam malować ale to nie to samo co widzieć od razu efekt na obiekcie

 

 

może w zbrushu to niezły pomysł tylko te ciągle exporty i importy, a ja mam sporo obiektów i mało czasu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności