claude Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 lamerskie pytanie wiem! ale nigdy się nie spotkałem z taką opcją w maxie a w Maya jak najbardziej można było malować na obiekcie
SoAd Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Na czystym maxie się nie da, jednak są do tego pluginy, ale nazw nie pamiętam
mirach Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Polyboost daje taka mozliwosc, chociaz przyznam sie ze nigdy z tej funkcji nie kozystalem. Bodypaint (o ile nie pomylilem nazwy) jest do tego stworzony.
claude Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 wiedziałem że jest bodypaint ale to kolejny soft na którego mnie nie stać, i kolejny interface do nauczenia się nie ma lekko!
Ania Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 W blenderze (darmowy) też się da, ale nie jest ta opcja zbyt rozbudowana. W zbrushu też się da, tam nawet całkiem przyzwoicie i da się podpiąć dowolny program 2d prosto pod zbrusha (np. paintera, photoshopa, gimpa, ms painta, co wolisz) Zbrush chyba jest tańszy od bodypainta, czy do malowania wygodniejszy nie wiem bo bodypainta nie próbowałam. W maxie z tego co wiem da się tylko Vertex Paint, czyli rozdzielczość nie będzie większa niż ilość wierzchołków twojego mesha.
claude Napisano 5 Luty 2008 Autor Napisano 5 Luty 2008 teraz używam PS-a do malowania tekstur ale trochę mnie wkurza ciągłe przechodzenie z maxa do PS i patrzenie jak to wyszło, niby mam siatkę w ps która pokazuje gdzie co mam malować ale to nie to samo co widzieć od razu efekt na obiekcie może w zbrushu to niezły pomysł tylko te ciągle exporty i importy, a ja mam sporo obiektów i mało czasu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się