Napisano 5 Luty 200817 l lamerskie pytanie wiem! ale nigdy się nie spotkałem z taką opcją w maxie a w Maya jak najbardziej można było malować na obiekcie
Napisano 5 Luty 200817 l Na czystym maxie się nie da, jednak są do tego pluginy, ale nazw nie pamiętam
Napisano 5 Luty 200817 l Polyboost daje taka mozliwosc, chociaz przyznam sie ze nigdy z tej funkcji nie kozystalem. Bodypaint (o ile nie pomylilem nazwy) jest do tego stworzony.
Napisano 5 Luty 200817 l Autor wiedziałem że jest bodypaint ale to kolejny soft na którego mnie nie stać, i kolejny interface do nauczenia się nie ma lekko!
Napisano 5 Luty 200817 l W blenderze (darmowy) też się da, ale nie jest ta opcja zbyt rozbudowana. W zbrushu też się da, tam nawet całkiem przyzwoicie i da się podpiąć dowolny program 2d prosto pod zbrusha (np. paintera, photoshopa, gimpa, ms painta, co wolisz) Zbrush chyba jest tańszy od bodypainta, czy do malowania wygodniejszy nie wiem bo bodypainta nie próbowałam. W maxie z tego co wiem da się tylko Vertex Paint, czyli rozdzielczość nie będzie większa niż ilość wierzchołków twojego mesha.
Napisano 5 Luty 200817 l Autor teraz używam PS-a do malowania tekstur ale trochę mnie wkurza ciągłe przechodzenie z maxa do PS i patrzenie jak to wyszło, niby mam siatkę w ps która pokazuje gdzie co mam malować ale to nie to samo co widzieć od razu efekt na obiekcie może w zbrushu to niezły pomysł tylko te ciągle exporty i importy, a ja mam sporo obiektów i mało czasu
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto