P4VV37 Napisano 5 Luty 2008 Napisano 5 Luty 2008 Można podłączyć mia_material do layered shader i mix8layer, czy da się też podłączyć mia material x? p.s. czego lepiej używać? layered shader od mayi czy mix8layer?
mathix Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Blendowanie kilku mia_material to nie jest najlepszy pomysł. Lepiej wziąć sobie jeden shader i zblendować mu tekstury. Unikniesz problemów z bumpem i artefaktów na krawędziach mieszania.
peteRlo Napisano 6 Luty 2008 Napisano 6 Luty 2008 Da się podłączyć. Jak mus, to można podłączyć mia_x do mib_color_mix, to jest to samo co u DJX w linku fikołka, tyle że on przemodelował sobie interfejs. W tym blogu jest prawie wszystko, co potrzebujesz wiedzieć. Mathix kilka razy coś takiego robiłem, i jak wyłączy się filtrowanie w texturach bump i odpowiednio 'odetnie' bump mape przez alfa gain, to raczej większych problemów nie powinno być. Szybki teścik: dwa razy mia_x, raz color_mix, dwa razy bump, raz roundcorners, raz polkadot. [ATTACH]52943[/ATTACH]
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się