Skocz do zawartości

Layered material lub mix8layer i mia_material_x


P4VV37

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Blendowanie kilku mia_material to nie jest najlepszy pomysł. Lepiej wziąć sobie jeden shader i zblendować mu tekstury. Unikniesz problemów z bumpem i artefaktów na krawędziach mieszania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Da się podłączyć. Jak mus, to można podłączyć mia_x do mib_color_mix, to jest to samo co u DJX w linku fikołka, tyle że on przemodelował sobie interfejs. W tym blogu jest prawie wszystko, co potrzebujesz wiedzieć.

 

Mathix kilka razy coś takiego robiłem, i jak wyłączy się filtrowanie w texturach bump i odpowiednio 'odetnie' bump mape przez alfa gain, to raczej większych problemów nie powinno być.

 

Szybki teścik: dwa razy mia_x, raz color_mix, dwa razy bump, raz roundcorners, raz polkadot.

 

 

[ATTACH]52943[/ATTACH]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności