Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Hello!

 

kremowa_sypialnia.jpg

 

kremowa_sypialnia_mesh.jpg

 

 

modele: Tu was zaskocze bo wszytki modele sa mojej produkcji, ale zielsko wygenerowalem ivy. Uchwyty szafki zrobilem przy pomocy zsphere:)

 

soft: max, v-ray, wings (musialem basemeshe robic do lozka:), zbrush, ps.

 

czas: 3 dni po 10-12 h pracy.

 

pzdr!

  • Odpowiedzi 14
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

wypas

 

zielsko super

 

to co odrazu wpada w oczy to trochę zdeformowany ornament nad łożem, i żle wygląda ten DOF na pierwszym planie. Trochę jak styropian te oparcia, chyba w zagłebieniach powinno być ciemniej. Reszta OK.

Napisano

i tekstura elementu w "nogach" łóżka też rozciągnięta

ale musze to powiedzieć twój styl zaczyna być rozpoznawalny a prace coraz milej się ogląda

Gość ant-3d
Napisano

nie wiem co mam napisac :) mam mieszane uczucia. Podoba mi sie a zarazem nie podoba. Ktos powiedzial ze to tak jakby tesciowa moim ulubionym samochodem wpadla w przepasc :) Super ale za szybko bo niedorobki odbieraja dobre strony pracy. Nie pij tyle kawy :) a prace zyskaja na tym :) Pozdr.

Napisano

Hej dzieki za komenty!

 

evarcha: tnx! Jak widze są dalej rozne niedociagniecia w pracy ale wiecej juz z siebie nie moglem wyciagnac.

 

-hpx-: dzieki, ta kolumna to znowu taki experyment, chyba nie udany.

 

kamil.ochel: faktycznie postanowilem uzyc tych samych map mimo ze mialem ich duzo, ta mapa pod lozkiem wiedzielem ze sie rozciagnie la myslalem ze nie zauwazycie:)

 

piksar: dzieki bardzo z mile slowa:)

 

P3ter: dzieki! Ale wydaje mi sie ze wcale ich za szybko nie robie, po prostu mam duzo czasu.

 

ant-3d: hehe, nie pije kawy, ale mam duzo czasu chyba sie to zmeini bo praca sie zacznie (w koncu).

 

Pzdr!

Napisano

Na tylnim oparciu łóżka są pionowe czarne kreski a na oparciu przy nogach są poziome, to nie pasuje, powinny być tu i tu w tym samym kierunku.

Już ktoś wspomniał że to jak styropian, chyba z powodu zbyt dużej skali tekstury. Bumpy powinny być delikatniejsze, i więcej brudu w zagłębieniach.

Na szafce z szufladami wygląda to dużo lepiej.

Mapping na dolnej desce łóżka (pod materacem) ma dużo za dużą skalę.

Mapping na lampie jest krzywy.

Poduszki są trochę zbyt obłe, nie mają fałd przy rogach.

Ornamenty na tym białym grzymsie nad łóżkiem fatalne, rozciągnięte i taka jakaś chropowata kreska.

Uszkodzenie w kolumnie dziwne.

Wydaje mi się że lampa nie powinna mieć podstawki z tego samego materiału co łóżko, i słoje powinny być na lampie pionowe.

Soczek (herbatka?) w szklance dziwnie wygląda, jakby spleśniał od środka.

Światełko przyjemne .

Najbardziej udała ci się szafka z szufladami, naprawdę ładna.

Modele dobre.

Napisano

tak sobie czytam opinie tej Twojej pracy i oczOM nie wierze... wybacz, ale to jest okropne :/ O ile stolik z dof'em byl fajny to ten pokoj jest paskudny - jak wlosy Wisniewskiego.

Czy aby nie piles z nimi na zlocie przyjaciol krolika? bo co bys nie wrzucil to sie rozplywajOM... az mi sie chce... teges :/

a zapomnialem, nie bierz tego do siebie, po prostu jak mi sie nie podoba to pisze wprost. Moim zdaniem powinienes przysiasc nad czyms dluzej, ustawic fajnie swiatla itd. a nie wypluwac masowo takie "barokowe" pomieszczenia.

ps. a szczerze, to chcialem Ci dokopac przed wyjazdem hehehe >:)

Napisano

tragiczna tekstura na łóżku i szafce i lampce IMO.

ogólnie mi się nie podoba ;]

 

pozdrawiam

 

PS. co to za dziura w ścianie? :)




×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności