Napisano 9 Luty 200817 l Blender ma bardzo przydatne narzędzie, a mianowicie Sculpt Mode, czyli narzędzie do modelowania.. Tu powstaje z mojej strony pytanie: czy 3ds też ma takie narzędzie, może podobne... jak tak, to gdzie i jak. Z góry dzięki za podpowiedź.
Napisano 9 Luty 200817 l 3ds ma takie coś, ale to jest śmich na sali... lepiej zbrusha kupić lub co 30 dni ściągać nowego triala :P
Napisano 12 Luty 200817 l 3ds ma takie coś, ale to jest śmich na sali... lepiej zbrusha kupić lub co 30 dni ściągać nowego triala :P O ile mi wiadomo, to 3ds max nie ma takiej funkcji. Chyba, że kupisz plugin. I dlaczego uważasz, że Sculpt Mode w 3ds max to porażka?
Napisano 12 Luty 200817 l w maksie to sie nazywa paint deformation na samym dole w narzedziach edycji poly. Ma bardzo mało opcji i dosyć wolno działa.