Skocz do zawartości

-2 textury jak nałożyc[3ds max] -


adrian352

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ta jedna jest tylko na konia i flagę, ta druga tylko na ludka.

Jeśli koń i ludek to jeden obiekt, to użyj Multisub material.

Wejdź w poligony i ustawi mat ID 1 na konika i mat ID 2 na ludka, potem w material edytorze wybierz zamiast Standard Multisub, w pierwszym dasz brązową teksturę w drugim białą.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

multisub material wybierasz w edytorze materiałów (domyślnie klawisz skrótu "M", lub ikonka 4 kul na pasku narzędzi). Po odpaleniu edytora zaznaczasz nowy materiał i obok nazwy pod oknem z kulami przedstawiającymi materiały klikasz na przycisk z napisem standard. Pojawia się nowe okno w którym masz do wyboru rodzaje materiałów - tu wybierz multisub-object material (czy jakoś tak). W opcjach tego materiału masz do wyboru jakby sloty na nowe materiały, dla których przypisujesz odpowiednie material ID (jak już Ania pisała). Przypisujesz cały materiał obiektowi. Następnie zaznaczasz poligony i przypisujesz im ID materiału jakim mają być pokryte (w opcjach na rolecie modyfikatorów poligonów).

Przykro mi że bez screenów, ale nie mam teraz maxa zainstalowanego, za to na dokładkę dorzucę linka do tutka opisującego to zagadnienie :)

http://www.maxbasics.com/materials-tutorials/concepts/multi-material

pozdrawiam.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności