Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ehhh... potrzebuje nałożyc na model 2 textury , tak aby idealnie pasowały i nie nachodziły na siebie ... Musi się tak dac zrobic skoro w grze jest ok... SCREENY ...

Bardzo proszę o pomoc !

 

 

<a href=upimg.eu1652.jpg' alt='upimg.eu1652.jpg'

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Ta jedna jest tylko na konia i flagę, ta druga tylko na ludka.

Jeśli koń i ludek to jeden obiekt, to użyj Multisub material.

Wejdź w poligony i ustawi mat ID 1 na konika i mat ID 2 na ludka, potem w material edytorze wybierz zamiast Standard Multisub, w pierwszym dasz brązową teksturę w drugim białą.

Napisano
  • Autor

wszystko się zgadza... tylko prosiłbym o jakieś małe screeny, bo nie znam całego 3ds maxa (wszystkich ikon i narzędzi)

Napisano
  • Autor

gdzie są jakies plugiony czy co tam ?albo ten multisub... najlepiej jakby ktos zrobil screeny dla mnie (krok po kroku) !? bardzo bym prosil...

Napisano
gdzie są jakies plugiony czy co tam ?

 

Au...

wykaz troche checi, przejzyj sobie user manual, Ania napisala ci czego szukac.

Napisano
  • Autor

pff... post niepomocny ,jak masz wszystko w małym palcu to się nie odzywaj ,albo pomóż i jak myślisz że nie szukałem, to się mylisz... więc piszę tutaj na forum, zeby ktos mi pomógł... ;p

Napisano

multisub material wybierasz w edytorze materiałów (domyślnie klawisz skrótu "M", lub ikonka 4 kul na pasku narzędzi). Po odpaleniu edytora zaznaczasz nowy materiał i obok nazwy pod oknem z kulami przedstawiającymi materiały klikasz na przycisk z napisem standard. Pojawia się nowe okno w którym masz do wyboru rodzaje materiałów - tu wybierz multisub-object material (czy jakoś tak). W opcjach tego materiału masz do wyboru jakby sloty na nowe materiały, dla których przypisujesz odpowiednie material ID (jak już Ania pisała). Przypisujesz cały materiał obiektowi. Następnie zaznaczasz poligony i przypisujesz im ID materiału jakim mają być pokryte (w opcjach na rolecie modyfikatorów poligonów).

Przykro mi że bez screenów, ale nie mam teraz maxa zainstalowanego, za to na dokładkę dorzucę linka do tutka opisującego to zagadnienie :)

http://www.maxbasics.com/materials-tutorials/concepts/multi-material

pozdrawiam.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności