MEZmaster Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Z góry mówię, że jestem dopiero początkujący (od poniedziałku mam 3ds max 2008) i to jest mój praktycznie trzeci obiekt. Pierwszy był wieżowiec ( :) ) Później nieudany maluszek i terac chcę zrobić jak najdokładniej odwzorowany Lamborghini Murciélago LP640 Versace. Oczywiście jak w oryginale będzie biały z czarnymi felgami. Tak wygląda cel a tak wyglądał mój model (7 obrazów z kolejnych etapów pracy) Jak widać dłubałem cały dzień przy zderzaku, ponieważ ne mogłem się zdecydować co do model. Najpierw miał być zwykły, później zmieniłem zdanie na nowszy model LP640, ale ostatecznie robię wersję Versace, czyli limitowana edycja (10 takich jeździ). Proszę o szczere opinie, llubię wiedzieć, co robię nie tak.
Zyri Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Witamy w społeczności :) Biorąc pod uwagę, że siedzisz przy 3DSM dopiero 5 dni model jest niezły nawet bardzo co prawda jeszcze za wcześnie żeby chwalić bo roboty masz dużo jeśli serio chcesz to zrobić high detailed. Pamiętaj żeby się nie zabierać za zbyt dużo pracy naraz. Chodzi o to żeby ci sie chęci nie skończyły po wydłubaniu świetnego zderzaka bo reszty nie zrobisz. Na razie trzymam kciuki bo sie zapowiada fajnie :) powodzenia PS: ten budyneczek to z tutoriala na jakiejś ogromnej trawie?(albo budynek miniaturka w ogrodzie:P)ja się nie śmieje dobrze wiem jak wyglądają pierwsze prace... :)
MEZmaster Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Ten budynek był robiony na podstawie wideotutoriala autorstwa ponciusza (na YT), a dla efektu dodałem mu teksturkę, i chciałem zrobić go w trawie, ale tylko włosy znalazłem, więc zrobiłem włosy, a żeby nie wisiały w powietrzu, to zrobiłem im tackę. Raczej grafiką 3d się szybko nie znudzę, bo taki kierunek obieram na studia. O ile oczywiście zdam maturę z programowania...
mirach Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Pokaz siatke tego autka, bo jak dla mnie juz widac pare bledow. Jak na 3 model to idzie niezle.
MEZmaster Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Oto siatka Zderzak lekko przekombinowany, ale inaczej ciągle robiły mi się jakieś wgłębienia lub nieostre krawędzie. Jak widać mam tam trochę trójkącików... _____________________________________ Tu już trochę przerobiona wersja w gorszym świetle... muszę trochę spłaszczyć ten garb na środku. PS Tamta siatka jest trochę przeterminowana, jutro może dostarczę nowszą. Jak narazie mam dużo na głowie, więc kontynuacja modelu będzie dopiero za tydzień.
Zajcev Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 Kurcze, jeśli siedzisz przy maxie tak krótko, to jestem pod wrażeniem. Faktycznie musisz ten garb poprawić, coś dziwnego dzieje się też w rogu świateł na zdeżaku. Ale generalnie to dawaj dalej, jest spoko.
Last Soldier Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 akurat ja tez robie murcielago lp640 i to tez moj pierwszy model. :) jak narazie to idzie ci ladnie. przy przodzie wloty powinny byc szersze bo wyglodaja jak krzyzowka murc. i murc. lp640. i przednia krawedz troche zabardzo prosta. Jedziesz dalej .
MEZmaster Napisano 22 Luty 2008 Autor Napisano 22 Luty 2008 Poprawiłem grzbiet, dodałem znaczek (jeszcze chciałem uwypuklić go, ale pozostałem przy płaskiej górze, i tak nie było by widać). Ten przedni spoiler rzeczywiście został w stylu starego murcielago, zmieniłem kształt, ale zapomniałem zmienić proporcje :) Kilka drobnych poprawek w siatce i widzę, że znowu mam grzbiet, ale nie na środku, tylko gdzieś w 1/4 szerokości. tym sie zajmę jutro. Jest tu gdzieś tutek teksturowania, a dokładniej mówiąc ustawianie odbić lustrzanych, przezroczystości szkła itp? Tak przy okazji powiedzcie mi, dla czego po renderingu robi mi się taka niepełna gamma kolorów? Czyżbym musiał coś dodatkowego ustawić? oto zdjonko w większej rozdziałce.
Bruneq Napisano 22 Luty 2008 Napisano 22 Luty 2008 troche krzywo jest, ale czy to wazne?! naprawde dobrze ci idzie....a moze poprostu model nie tak trudny jak narazie....zobacymy co bedzie dalej i kiedy sobie odpuscisz!:P
MEZmaster Napisano 23 Luty 2008 Autor Napisano 23 Luty 2008 Raczej się nie znudzę. Jak będę miał więcej czasu, to będę dalej robił (czyt za tydzień) Myślałem sobie, że drugi wózek jaki zrobię, to będzie camaro..... ale trochę tu chyba będzie oklepany ;/ moje dwa samochody, którymi sobie w carbona pocinałem są Już wiem, zrobię
cofis Napisano 23 Luty 2008 Napisano 23 Luty 2008 jak na początek ładnie :] masz faktycznie trochę krzywą maskę, na środku już trochę lepiej, natomiast niedaleko brzegu maski od razu rzuciła mi się w oczy krzywizna xD nie wiem czy to wina renderu ale na masce jest jeszcze kilka innych małych wgięć :/ ale nie czepiam się już, pozywyna pracka jak narazie, oby tak dalej ;)
MEZmaster Napisano 24 Luty 2008 Autor Napisano 24 Luty 2008 Teraz poprawiłem trochę ten garb i przesunąłem nadkola, bo w tej wersji jest lekki błąd. Teraz biorę się za progi, ale koniec ferii jest, więc trochę czasu będzie trzeba czekać. No i nie mam blueprintów z LP640, nie mówiąc już o versace, więc trzeba będzie tak na oko ze zdjęć robić.
Prezi Napisano 25 Luty 2008 Napisano 25 Luty 2008 w zderzaku te wloty troche za małe powieksz je w strone środka troche bo ta srodkowa cześć jak dla mnie za duza, Versace od LP 640 róznie sie tylko wnetrzem i kolorem lakieru i felg takze spokojnie mozesz bazowac na zdjeciach LP 640 ;] Jak zrobisz całośc to ja poprosze render konkretnej rozdziałki - moja ulubiona fura ;]
MEZmaster Napisano 25 Luty 2008 Autor Napisano 25 Luty 2008 Zdjęcia są trochę przedawnione, ale nie mam czasu ich dodawać. Co do wnętrza to nie będzie jakoś genialnie odwzorowane. Tu bardziej interesuje mnie opakowanie niż wnętrze
MEZmaster Napisano 31 Październik 2008 Autor Napisano 31 Październik 2008 Była długa przerwa, ale w końcu pora wziąć się za robotę. Właściwie od lutego nie siedziałem przy maxie i muszę sobie wszystko przypomnieć :/ Aktualny render:
Stachu Napisano 31 Październik 2008 Napisano 31 Październik 2008 no na modelu widac błedy np tam przy nadkolu pogniecione. dawaj rendery z widoku perspective i z clayem(jakbys niewiedział o co chodzi to nakładasz szary materiał z wiekszym specular level)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się