Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

I kolejne pytanie z podstaw.

Mam jakis tam obiekt. Stworzylem do niego kosci. Tylko jak animuje kosci, to obiekt sie nie rusza. Jak przypisze w kierarhii obiekt do kosci, to poruszanie jedna koscia porusza caly obiekt, a nie o to mi chodzi. Jak przykleic obiekt do kosci tak, zeby animujac kosci uzyskac prawidlowe odksztalcanie obiektu? Obejzalem helpa i tutoriale i nigdzie nie moge tak podstawowej rzeczy znalezc:(

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Bardzo to dziwne, ze tutoriale nie wspomnialy o tym, ze na model trzeba wrzucic np. modyfikator Skin.

Napisano
  • Autor

Hmm... W kilku miejscach w tutkach o kosciach bylo kilka slow o uzywaniu tego modyfikatora. Ale ze jest on konieczny i ze to wlasnie on bezposrednio wiaze kosci z obiektem, to nigdzie nie znalazlem.

Wylazi tu moje zkazenie umyslu Lightwavem, gdzie kosci sie \"wrysowuje\" w obiekt a pozniej wiaze sie je z obiektem jednym skrotem klawiszowym :) Szukalem podobnej komenty w Maxie:)

 

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.