Gość bl0ndynek Napisano 27 Luty 2008 Share Napisano 27 Luty 2008 Cel: eksport animacji do formatu md2 lub md3 z 3d Studio Max Narzędzie: Qutip (chętnie zmienia na inne polecone) Problemy: -brak nazw dla animacji -brak tekstur po eksporcie -tylko tekstury w formacie bmp (to akurat wina tego eksportera) -problem z eksportem gdy podłaczone kości -przy probie usunięcia kości znikają klatki luczowe za wszelkie możliwe rozwiązania/sugestie z góry dziękuję Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Levus Napisano 28 Luty 2008 Share Napisano 28 Luty 2008 Hm, średnio się na tym znam, i dość dawno miałem styczność z exportem md2, ale napiszę Ci co wiem: -nie exportniesz z kości md2 jak mi się wydaje. Tutaj skrypcik do wypalenia animacji z bones na wertexy: http://www.scriptspot.com/3ds-max/mesh-baker i dopiero wtedy export do md2. -w momencie jak usuniesz kości to animacja znika, to chyba normalne, zważywszy, że czytałem, iż dzieje się tak, że jak importujesz animowany md2 do maxa (a może do milkshapa?) to też animacji nie ma dopóki nie dodasz przynajmniej jednej kości -nie jestem pewien czy nazwy animacji nie są tylko dla Ciebie, zapisz sobie po prostu które klatki "od-od" dają daną animkę. -brak textur, z tego co pamiętam, w milkshape było tak, że przed importem modeli do md2 trzeba było nadać polygrupę w editable poly i ją nazwać, następnie grupa ta widoczna była w milkshape -format textury możesz przecież zmienić później Wogóle to zapraszam do działu game art, tam pewnie będą więcej wiedzieli na ten temat. pozdro! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się