Levus Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 Hm, załatanie w całkowitym tego slowa znaczeniu tylko przez retopologie jak mi się wydaje. Możesz użyć pincha żeby ją "zciągnąć" do siebie albo dodać w tym miejscu kawałek innego polymesha jako subtool, jakiś kawałek kulki, potem subtoole zgrupować i poprawić to miejsce claybrushem. Ale to tak na sztukę będzie. A następnie retopo jak chcesz zrobić jednolity model. Jak się mylę to można bić:p
P4VV37 Napisano 28 Luty 2008 Autor Napisano 28 Luty 2008 Może trochę głupie pytanie, ale: Jakie retopo? Chcę załatać oczy figurce śmiejącego się buddy którego dokończyłem w zbrushu.
Levus Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 Retopo - Retopology tool: tutorial, który traktuje m.in. o retopology: http://zbrush.info/docs/index.php/Tutorial:_Bird_of_Prey videotutki na zbrush central znajdziesz: http://www.pixologic.com/ - zakładka education, nie chce mi się wczytać teraz, nie wiem czemu.. Zrob tak, że stwórz sobie polysphere, następnie przeskocz do menu tool->subtoold->apend->wybierasz ową polyspherę która od tej chwili jest soobtoolem twojego buddy Wybierasz ją jako aktywny subtool klikając na liście soobtooli podobnie jak na warstwach w photoshopie a następnie ustawiasz tę kulkę w miesjcu gdzie jest oko przy użyciu transpose, czyli te ikonki na górze-> scale, move... Jeśli nie radzisz sobie z transpose, również odsyłam do powyższych źródeł. Jeśli już będziesz miał subtoole ustawione, możesz albo je polączączyć za pomocą pluginu make1mesh (jest wątek na jego temat i linki na forum) albo zrobić retopologię. Oczywiście jeśli chcesz exportować do zewn. softu. Wtedy trzeba zapewne zoptymalizować siateczkę. pozdrawiam! 1
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się