Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Mam sobie plane'a, przypisana do niego jest mapa opacity z dziurą. Światło traktuje tę dziurę jako nie-dziurę, więc nie tworzą mi się za ścianką smugi. Czy da się jakoś w scanline włączyć jakoś uwzględnianie map opacity przez smugi?

 

Wydaje mi się, że jest to możliwe, gdzieś widziałem na jakimś renderze las z volume light'owym zachodem słońca z bardzo starego Maxa, raczej oszczędzali na geometrii i pewnie czworobokami zrobili te liście.

 

Z góry dzięki

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności