Dor Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Mam sobie plane'a, przypisana do niego jest mapa opacity z dziurą. Światło traktuje tę dziurę jako nie-dziurę, więc nie tworzą mi się za ścianką smugi. Czy da się jakoś w scanline włączyć jakoś uwzględnianie map opacity przez smugi? Wydaje mi się, że jest to możliwe, gdzieś widziałem na jakimś renderze las z volume light'owym zachodem słońca z bardzo starego Maxa, raczej oszczędzali na geometrii i pewnie czworobokami zrobili te liście. Z góry dzięki Link to comment Share on other sites More sharing options...
Hynol Posted February 28, 2008 Share Posted February 28, 2008 Światła z cieniami typu raytrace o ile pamiętam filtrują poprawnie przez opacity. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now