solololo Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 modeluję sypialnię wizkę i chciałbym otrzymać efekt odbicia tzn lustro na ścianie jak to zrobić??
tweety Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 jaki silnik renderujący! wróżkami nie jesteśmy, dla każdego silnika inaczej ustawiasz materiały! poza tym naucz się proszę, że pytania dotyczące materiałowania i renderingu nie zadajemy w dziale modelling...
SoAd Napisano 28 Luty 2008 Napisano 28 Luty 2008 Specjalnie dla ciebie zrobiłem na szybko krótki tutorial
solololo Napisano 29 Luty 2008 Autor Napisano 29 Luty 2008 żaden silnik:)jeżeli ci chodzi co mam to nie mam nic:Pani Vray ani nic innego
mirach Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 żaden silnik:)jeżeli ci chodzi co mam to nie mam nic:P To chociaz napisz to i napisz w jakim programie to robisz. Moze jest to zaskoczeniem dla ciebie, ale istnieje pare programow w ktorych mozna robic wizualizacje.
Ponciusz Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Muszę Ci przyznać SoAd że to piękny tutorial naprawdę uczy wszystkiego ;)
patry Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 SoAd - WOW! Gdzie można kupić taką klawiaturę? :D solololo - proszę bardzo, przepis na lustro w standardowym silniku renderującym w 3dsmaxie Te białe obiekty w viewporcie mają nałożony materiał lustra, którego ustawienia możesz zobaczyć w material editorze, a obok jest render z efektem końcowym :)
Temporal Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 jak zaden silnik to jak chcesz otrzymac ten efekt lustra? hmmm chyba niektorzy zanim zaczna pytac powinni zastanowic sie wogole o co pytaja :P
Rekomendowane odpowiedzi