rozpruwacz Napisano 29 Luty 2008 Napisano 29 Luty 2008 To jest moja praca na Batchelor-a. Animatic trwa 1:23sec ale film bedzie troszke dluzszy. Scenariusz: prosty jak drut, z kamienia budzi sie "demon", niszczy dwoch "straznikow" po czym zawala sie na niego caly sufit i demon umiera... Zostalo mi jeszcze 3miesiace, mam nadzieje ze sie wyrobie przy najblizszej okazji rzuce animatica na Youtube. tu sa narazie dwa obrazki jestem w trakcie animacji, kiedy ja skoncze zajme sie swiatlami i materialami. Postaram sie systematycznie wrzucac tu jakies testy, kazda krytyka sie przyda.
rozpruwacz Napisano 1 Marzec 2008 Autor Napisano 1 Marzec 2008 pytanko, zna ktos moze sposob na animacje lancucha? bo moj system raczej sie nie nadaje nie da sie jakos animowac splin-a i przyczepic do niego krotkie IK kosci, tak zeby lancuch "trzymal" sie tego splina?
zioło Napisano 1 Marzec 2008 Napisano 1 Marzec 2008 No. Tu masz tutka Krisa http://www.stronki.pl/tomek/spline_ik_max3d.rar
rozpruwacz Napisano 1 Marzec 2008 Autor Napisano 1 Marzec 2008 No. Tu masz tutka Krisa www.stronki.pl/tomek/spline_ik_max3d.rar wielkie dzieki tego mi bylo trzeba!
rozpruwacz Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 zeby nie bylo ze nic nie robie: wiekszosc tekstur jest gotowa, swiatlo raczej tez juz nie zostanie zmienione, Vray i tube filmik, tylko pierwszy shot narazie.... http://www.youtube.com/watch?v=g5yg8HGYtIE
Levus Napisano 8 Kwiecień 2008 Napisano 8 Kwiecień 2008 Nie wiem czy działa, jak działa i czy Ci pomoże, ale możesz spróbować oblukać tak a propos łańcucha taki skrypcik: http://www.scriptspot.com/3ds-max/realtime-spring
rozpruwacz Napisano 9 Kwiecień 2008 Autor Napisano 9 Kwiecień 2008 dzieki levus.. moze sie tym pobawie i jedziemy dalej... test tekstur: i post:
ossa201 Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Moim zdaniem post nie najlepszy, jedna barwa, nadająca raczej niezbyt mocny klimat.
rozpruwacz Napisano 15 Kwiecień 2008 Autor Napisano 15 Kwiecień 2008 no troche masz racji ossa, ale post i tak lepiej wyglada niz zwykly render, pozatym moj render i tak jest prawie czarno-bialy, wiec jesli go "ztintuje" w postprod na jeden kolor to i tak nie robi to roznicy.... moim zdaniem w post-cie jest wlasnie o wiele wiecej "atmosfery" bo swiatla o wiele ciekawiej i realistyczniej wychodza.... tak czy siak, dzieki za komentarz, i mimo wszystko jeszcze popracuje nad tym post-em
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się