Gość Me alone Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Nie wiecie może czemu AA nie podziałał na te światła? Tylko one maja takie niewyjściowe krawędzie. I co trzeba by zrobić, żeby to światło na tych ścianach, kibelku i kociołku było gładkie, rzeczywistsze...? Render poprzez Irradiance Map i LightCache, QMC, Antialiasing: Area :) Z góry dzięki! :)
SWRSC Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 pozaznaczaj Sub-pixel mapping i przy okazji clamp output w zakladce color mapping.
Gość Me alone Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 Na krawędzie swiatełek pomogło idealnie. Dzięki wielkie, zajęłoby mi z pare godzin zanim bym odszukał tą informację w internecie...
Gość Me alone Napisano 4 Marzec 2008 Napisano 4 Marzec 2008 A winą złego rozejścia się światła były oczywiście zbyt niskie interpolation samples... :)
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się