Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Nie wiecie może czemu AA nie podziałał na te światła? Tylko one maja takie niewyjściowe krawędzie. I co trzeba by zrobić, żeby to światło na tych ścianach, kibelku i kociołku było gładkie, rzeczywistsze...? Render poprzez Irradiance Map i LightCache, QMC, Antialiasing: Area :)

 

Z góry dzięki! :)

 

test5.jpg

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 885
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

pozaznaczaj Sub-pixel mapping i przy okazji clamp output w zakladce color mapping.

Napisano

Na krawędzie swiatełek pomogło idealnie. Dzięki wielkie, zajęłoby mi z pare godzin zanim bym odszukał tą informację w internecie...

Napisano

A winą złego rozejścia się światła były oczywiście zbyt niskie interpolation samples... :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności