Napisano 4 Marzec 200817 l Nie wiecie może czemu AA nie podziałał na te światła? Tylko one maja takie niewyjściowe krawędzie. I co trzeba by zrobić, żeby to światło na tych ścianach, kibelku i kociołku było gładkie, rzeczywistsze...? Render poprzez Irradiance Map i LightCache, QMC, Antialiasing: Area :) Z góry dzięki! :)
Napisano 4 Marzec 200817 l pozaznaczaj Sub-pixel mapping i przy okazji clamp output w zakladce color mapping.
Napisano 4 Marzec 200817 l Na krawędzie swiatełek pomogło idealnie. Dzięki wielkie, zajęłoby mi z pare godzin zanim bym odszukał tą informację w internecie...
Napisano 4 Marzec 200817 l A winą złego rozejścia się światła były oczywiście zbyt niskie interpolation samples... :)
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto