Napisano 4 Marzec 200817 l Nie umiem rozgryźć tego tutka. Dokładniej chodzi mi o przykład trzeci. Po pierwsze on tam pisze że ma tylko direct lighta, przecież sam directlight nie dawałby takiego światła, no chyba że chodzi vraysuna. Po drugie nie rozumiem zbytnio co gdzie mam wstawić żeby uzyskać efekt drugiego obrazka (chodzi o materiały). Po trzecie, probowałem zrobić taka scenkę no i za nic podłoga nie "koloruje" mi ścian, są białe mimo że oba materiały to zwykłe vraymtl. W innej scenie już tak się dzieje.
Napisano 4 Marzec 200817 l do tego tutki nie są potrzebne. wsadzasz w zakładke GImaterial jakiś material z kolorem np. białym i działa ci na otoczenie tak jakby był biały ale nie jest biały bo ma base material inny. dobre to jest np. jak trawa rzuca ci na budynek zielony kolor, wrzucasz tam biały i po problemie
Napisano 4 Marzec 200817 l he jezeli masz biale sciany a podloga ci scian nie koloryzuje to chyba dobrze ?:p bo w override chodzi o to zeby ten motyw zniwelowac a i kontrolowac :) co do oswietlenia to daj vray light w oknie i directa a bedzie lepiej :p w tym tutku nie chodzi jak oswietlic ta scene tylko jak uzywac GI materialu :)
Napisano 7 Marzec 200817 l Autor hcpiter, chodziło o to by stworzyć scenę podobna i dostosować się do porad. ok. chyba już to skminiłem ;) thx siwy
Napisano 11 Marzec 200817 l Nie umiem rozgryźć tego tutka. Dokładniej chodzi mi o przykład trzeci. Po pierwsze on tam pisze że ma tylko direct lighta, przecież sam directlight nie dawałby takiego światła, no chyba że chodzi vraysuna. Po drugie nie rozumiem zbytnio co gdzie mam wstawić żeby uzyskać efekt drugiego obrazka (chodzi o materiały). Po trzecie, probowałem zrobić taka scenkę no i za nic podłoga nie "koloruje" mi ścian, są białe mimo że oba materiały to zwykłe vraymtl. W innej scenie już tak się dzieje. Jeśli ściany nie "kolorują" się to chyba jest to wina GI.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto