Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

witam, mam pytanko, czy point cash jst tylko maxowski i dziala w maxie? Czy mozna go przeniesc na inny soft? Potrzebuje przeniesc animacje do cinemy ale modyfikatorow nie przeniose, w tym i pc nie czyta, chociaz cinema posiada te funkcje, takze nie wiem czy cos zle robie czy poprostu dzialaja tylko w maxie? A Jesli nie to jest jakis inny sposob zeby zachowac skin, morph i inne modyfikatory?

Z gory wielkie dzieki za pomoc.

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 769
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Napisano

Cześć!

 

Wychodzi na to, że powinieneś zrobić animcję w maxie a następnie wypalić ją do vertexów.

Dokładnie tak jak piszesz pointcache (nie point cash:P)

 

Ale modyfikatorów raczej nie przeniesiesz.

cytuję boner2 zz innego wątku:

"tylko pamietaj ze ta modyfikacja dziala na skina a nie na obiekty child. czyli jesli np masz oczy podpiete do kosci i narzucisz pointcashe to sie nie milo zdziwisz :) tak wiec polecam na koniec skinowac wszelkie obj a nie parent_child`owac :) jesli wiesz o co mi chodzi"

 

Zostawiasz wiec sam goły zanimowany mesh do exportu.

Jakie formaty? Średnio się orientuję. md2, md3 na pewno, ale jak to będzie ze współpracą z cinemą to już Ci nie poradzę.

 

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności