vrocker Napisano 8 Marzec 2008 Napisano 8 Marzec 2008 Witam. Mam mały problem, podczas modelowania głowy prawdopodobnie wyekstrudowałem całość będąc w object mode (modeluje głowę w subdiv) teraz cała głowa pokryta jest siatką, tak jakbym skopiował w miejscu. Skasowałem historię i nie mogę nawet przeskalować tego co wyekstrudowałem aby pozbyć się problemu. Może znacie jakiś sposób, aby pozbyć się tej podwójnej siatki?
vrocker Napisano 8 Marzec 2008 Autor Napisano 8 Marzec 2008 Rozciągnąłem siatkę na tyle ile mogłem i większość pousuwałem ręcznie. Zostało mi 3 face`y, których nie mogę usunąć, clean up nie działa, przy zaznaczaniu całego obiektu one również się zaznaczają, niby nie przeszkadzają, ale irytują strasznie. Edit: Usunąłem niepotrzebne nody w hypergraphie - problem rozwiązany :)
lukanus Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Jeżeli dobrze Cię zrozumiałem,to tak się dzieje, gdy modelujesz z użyciem Polygon Proxy Mode i zamiast przejść najpierw do trybu standart mode a potem konwertować na poly, od razu konwertujesz sbdv na poly. Wtedy tworzy się kopia siatki, strasznie upierdliwa. Jedyne rozwiązanie jakie znam,to mozolne usuwanie kolejnych duplikatów. Jeśli chcesz mieć podgląd jak będzie wyglądał Twój model po konwersji do sbdv,po prostu wciśnij 3 na klawiaturze numerycznej. Aby przejść do "orginalnego", kanciastego wyglądu, wystarczy wcisnąć 1. Mozesz też spokojnie pracować na podglądzie, co jest naprawdę wygodne,bo maya wszystko ładnie wygładzi,ale nie podzieli siatki jak w sbdv. Czyli sześcian, nadal będzie miał 6 face'ów ale będziesz wyglądał jak kula.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się