Skocz do zawartości

Particle sprites - problem po wyrenderowaniu


Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

hej,

 

mam particle sprites, do których są przypisane losowe obrazki z 20-elementowego zbioru. w mayi wszystko jest ok, każdy particle ma losowy obrazek przez cały lifespan ale jak wyrenderuje to obrazki na każdym particlu zmieniają się co klatka :/

 

jakby to naprawić? :)

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

Napisano

Pewnie wpisales jakies expression after albo before dynamics,

czyli w praktyce maya po lub przed kazda klatką losuje nowy zestaw obrazkow.

Zmien expression na creation i problem powinien sie rozwiazac.

Pozdr.

Napisano

nie nie, mam tylko w creation właśnie to losowanie i tyle

 

hmm może coś w źle renderuje(maya hardware i tam zmienione tylko na lepszą jakość i tyle...), bo w mayi jest wszystko ok

wpisałem to samo wyrażenie do before dynamics i w mayi jest właśnie tak jak po renderingu mam teraz, czyli się zmienia...

 

teraz zobaczyłem coś takiego, jak renderuje klatka po klatce to jest ok ale jak puszcze powiedzmy 10 klatek za jednym zamachem to właśnie się zmieniają :/

 

 

ha, już mam :) trzeba zapodać particle disk cache wcześniej :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności