bykuuu Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 hej, mam particle sprites, do których są przypisane losowe obrazki z 20-elementowego zbioru. w mayi wszystko jest ok, każdy particle ma losowy obrazek przez cały lifespan ale jak wyrenderuje to obrazki na każdym particlu zmieniają się co klatka :/ jakby to naprawić? :)
ca mel Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 Pewnie wpisales jakies expression after albo before dynamics, czyli w praktyce maya po lub przed kazda klatką losuje nowy zestaw obrazkow. Zmien expression na creation i problem powinien sie rozwiazac. Pozdr.
bykuuu Napisano 9 Marzec 2008 Autor Napisano 9 Marzec 2008 nie nie, mam tylko w creation właśnie to losowanie i tyle hmm może coś w źle renderuje(maya hardware i tam zmienione tylko na lepszą jakość i tyle...), bo w mayi jest wszystko ok wpisałem to samo wyrażenie do before dynamics i w mayi jest właśnie tak jak po renderingu mam teraz, czyli się zmienia... teraz zobaczyłem coś takiego, jak renderuje klatka po klatce to jest ok ale jak puszcze powiedzmy 10 klatek za jednym zamachem to właśnie się zmieniają :/ ha, już mam :) trzeba zapodać particle disk cache wcześniej :D
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się