scirocco Napisano 9 Marzec 2008 Napisano 9 Marzec 2008 mam mały problem - robie zasłonke z plane'a modyfikatorem cloth - w efekcie jest ona "animowana" tzn mogę paskiem czasu zmieniać jej odkształcenie. Pytanie: jak zrobić żeby wybrać moment w którym mi odpowiada i zrobić "nieanimowaną", ponieważ po kilku przekształceniach samej zasłonki zapisuje projekt i przy próbie odczytania wyskakuje bład. Być może coś pokręciłem - używam tej funkcji od niedawna
Tomala Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 A nie da się np usunąć pozostałych klatek i zcollapsować mod reactor cloth żeby mieć odkształconą firankę w editable poly np ?
scirocco Napisano 10 Marzec 2008 Autor Napisano 10 Marzec 2008 wow, szybka odpowiedź właśnie na takim efekcie mi zależy - tylko czy możesz po kolei mi wytłumaczyć jak usunąc te klatki i co znaczy "zcollapsować" i jak to zrobić. W maxie działam od niedawna.
Tomala Napisano 10 Marzec 2008 Napisano 10 Marzec 2008 Powiedzmy że zasłona to był obiekt editable poly z dodanym mod. reactor cloth. Po zrobieniu symulacji w reactorze przesuń suwak do żądanej pozycji zasłony i w stosie modyfikatorów kliknij prawym przyciskiem myszy na mod. reactor cloth po czym z menu podręcznego wybierz collapse to. Modyfikator zostanie na stałe dodany do obiektu bez możliwości jego edycji. Masz teraz zasłonę w editable poly albo editable mesh w pozycji takiej jaka była w momencie collapsowania mod. reactor cloth. 1
Hawk111 Napisano 14 Marzec 2008 Napisano 14 Marzec 2008 jeśli jest to modyfikator cloth maxa to ja bym radził Set Initial State.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się