Napisano 9 Marzec 200817 l mam mały problem - robie zasłonke z plane'a modyfikatorem cloth - w efekcie jest ona "animowana" tzn mogę paskiem czasu zmieniać jej odkształcenie. Pytanie: jak zrobić żeby wybrać moment w którym mi odpowiada i zrobić "nieanimowaną", ponieważ po kilku przekształceniach samej zasłonki zapisuje projekt i przy próbie odczytania wyskakuje bład. Być może coś pokręciłem - używam tej funkcji od niedawna
Napisano 10 Marzec 200817 l A nie da się np usunąć pozostałych klatek i zcollapsować mod reactor cloth żeby mieć odkształconą firankę w editable poly np ?
Napisano 10 Marzec 200817 l Autor wow, szybka odpowiedź właśnie na takim efekcie mi zależy - tylko czy możesz po kolei mi wytłumaczyć jak usunąc te klatki i co znaczy "zcollapsować" i jak to zrobić. W maxie działam od niedawna.
Napisano 10 Marzec 200817 l Powiedzmy że zasłona to był obiekt editable poly z dodanym mod. reactor cloth. Po zrobieniu symulacji w reactorze przesuń suwak do żądanej pozycji zasłony i w stosie modyfikatorów kliknij prawym przyciskiem myszy na mod. reactor cloth po czym z menu podręcznego wybierz collapse to. Modyfikator zostanie na stałe dodany do obiektu bez możliwości jego edycji. Masz teraz zasłonę w editable poly albo editable mesh w pozycji takiej jaka była w momencie collapsowania mod. reactor cloth.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto