Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1
  • Wyświetleń 1,3k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

material editor->

 

wybierasz - anisotropic shader (po prawej tam gdzie jest standard deafultowo)

zaznaczasz 2-sided

Dzięki anizotrophy możesz ustawić że reflekcje będą podłużne a nie regularnie owalne.

 

diffuse (można falloff -> i kolory wody, jakieś niebieskoszare)

opacity - regulujesz względem potrzeby mapą lub możesz przeźroczystość ustawić jak klikniesz na model prawym przyciskiem, wybierzesz object properties i tam visibity na 0,4-0,5 na przykład

 

bump->dajesz noise i regulujesz wielkość pofalowania (regular, fraktal turbulence i opcja size)

 

To tak z grubsza, prosty materialik scanlinowy na początek:)

 

pozdrawiam!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności