Skocz do zawartości

Woda w 3d max


lilhomie

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 1
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Popular Days

Top Posters In This Topic

material editor->

 

wybierasz - anisotropic shader (po prawej tam gdzie jest standard deafultowo)

zaznaczasz 2-sided

Dzięki anizotrophy możesz ustawić że reflekcje będą podłużne a nie regularnie owalne.

 

diffuse (można falloff -> i kolory wody, jakieś niebieskoszare)

opacity - regulujesz względem potrzeby mapą lub możesz przeźroczystość ustawić jak klikniesz na model prawym przyciskiem, wybierzesz object properties i tam visibity na 0,4-0,5 na przykład

 

bump->dajesz noise i regulujesz wielkość pofalowania (regular, fraktal turbulence i opcja size)

 

To tak z grubsza, prosty materialik scanlinowy na początek:)

 

pozdrawiam!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności