lilhomie Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 Bardzo prosze o pomoc jak stworzyc materiał wody na rzece..
Levus Napisano 11 Marzec 2008 Napisano 11 Marzec 2008 material editor-> wybierasz - anisotropic shader (po prawej tam gdzie jest standard deafultowo) zaznaczasz 2-sided Dzięki anizotrophy możesz ustawić że reflekcje będą podłużne a nie regularnie owalne. diffuse (można falloff -> i kolory wody, jakieś niebieskoszare) opacity - regulujesz względem potrzeby mapą lub możesz przeźroczystość ustawić jak klikniesz na model prawym przyciskiem, wybierzesz object properties i tam visibity na 0,4-0,5 na przykład bump->dajesz noise i regulujesz wielkość pofalowania (regular, fraktal turbulence i opcja size) To tak z grubsza, prosty materialik scanlinowy na początek:) pozdrawiam!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się