airmoss Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Jak zagescic siatke obiektu, nie zmieniajac jego ksztaltu? Tak by potem dodac np. noisa.
naeq Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 Zależy co chcesz zrobić, jeżeli tylko np. w jednym miejscu chcesz dodać noisa, to zaznaczasz dany poligon i nadajesz mu "tessele" w edit poly. Możesz tez nadać krawędziom Chamfera i dodać MeshSmooth.
Orangegraphics Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 jak masz same quady i nie za gęstą prostą siatkę to w edit poly zaznaczasz wszystkie poly i dajesz tesselate jak Falcom mówi. Albo nadajesz smooth groupy odpowiednio, potem TS lub MS i żeby smoothował według smooth group
airmoss Napisano 17 Marzec 2008 Autor Napisano 17 Marzec 2008 dzieki, powiedzmy, ze sposob z meshsmoothem sie jakos sprawdzil, choc i tak przed zastosowaniem go musialem kilka connectow porobic by pozniej siatka byla w miare rownomierna. Tesselate niestety w dziwny spsob zageszczal siatke, tak ze raczej nie nadawalo sie to do pozniejszego zastosowania noisa. Teraz jednak scena mocno przycina sie ;) w zwiazku z tym kolejne pytanie. Jest jakis modyfikator upraszczajacy obiekty w viewportach i pozostawiajacy ja oryginalna przy renderingu?
naeq Napisano 17 Marzec 2008 Napisano 17 Marzec 2008 możesz dodać MeshSmooth, i zamiast nadawać Iterations, nadać Render Iterations, w tedy MS będzie obliczany dopiero przy renderingu. Jest tez takie coś jak optymalize, możesz się tym pobawić. Viewporty mają też taka opcje jak Adaptive Degradation, poczytaj o tym w helpie.
Rekomendowane odpowiedzi