Napisano 17 Marzec 200817 l Jak zagescic siatke obiektu, nie zmieniajac jego ksztaltu? Tak by potem dodac np. noisa.
Napisano 17 Marzec 200817 l Zależy co chcesz zrobić, jeżeli tylko np. w jednym miejscu chcesz dodać noisa, to zaznaczasz dany poligon i nadajesz mu "tessele" w edit poly. Możesz tez nadać krawędziom Chamfera i dodać MeshSmooth.
Napisano 17 Marzec 200817 l jak masz same quady i nie za gęstą prostą siatkę to w edit poly zaznaczasz wszystkie poly i dajesz tesselate jak Falcom mówi. Albo nadajesz smooth groupy odpowiednio, potem TS lub MS i żeby smoothował według smooth group
Napisano 17 Marzec 200817 l Autor dzieki, powiedzmy, ze sposob z meshsmoothem sie jakos sprawdzil, choc i tak przed zastosowaniem go musialem kilka connectow porobic by pozniej siatka byla w miare rownomierna. Tesselate niestety w dziwny spsob zageszczal siatke, tak ze raczej nie nadawalo sie to do pozniejszego zastosowania noisa. Teraz jednak scena mocno przycina sie ;) w zwiazku z tym kolejne pytanie. Jest jakis modyfikator upraszczajacy obiekty w viewportach i pozostawiajacy ja oryginalna przy renderingu?
Napisano 17 Marzec 200817 l możesz dodać MeshSmooth, i zamiast nadawać Iterations, nadać Render Iterations, w tedy MS będzie obliczany dopiero przy renderingu. Jest tez takie coś jak optymalize, możesz się tym pobawić. Viewporty mają też taka opcje jak Adaptive Degradation, poczytaj o tym w helpie.