Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Jak renderować sekwencje z różnych kamer znajdujących się w jednej scenie?

 

W maxie używałem do tego video-post albo batch renderingu.

 

W XSI wiem, że można użyć pass'ów (przejść). Każdy pass można renderować z innej kamery ale jak tym zarządzać? Jak np. renderuje oddzielnie diffuse, ambient, specular, occlusion itd jako 6 różnych przejść i do tego mam np. 10 sekwencji (kamer) to zmiana jakieś parametru w jednym przejściu zmusza mnie do szukania odpowiedniego parametru w tym samym przejściu wszystkich pozostałych kamer ech..

 

Wy też się tak męczycie? Jak renderujecie sekwencje animacji z różnych kamer?

  • Odpowiedzi 2
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Ale renderowanie diffuse, ambient i tej całe reszty, którą napisałeś w passach to niepotrzebna strata czasu, bo za każdym razem obraz jest liczony od zera. W takim wypadku używaj channels -> obraz jest renderowany tylko raz, a poszczególne kanały wyciągane z niego i zapisywane jako osobne pliki. A passy zostaw sobie dla kamer.

Napisano

Heh w sumie masz rację. Nie wiem dlaczego zupełnie zapomniałem o kanałach. To rozwiązuje całą sprawę. Czyli każda kamera/sekwencja ma swój własny pass, w którym renderuje sobie oddzielnie różne kanały.

 

Dzięki wielkie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności