Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

No to tak dłubie zeszły tydzień, by zadowolić fanów i ich apetyt przed 5-tą serią Code Lyoko, a także by nie zemrzeć z nudów ^^

 

http://img296.imageshack.us/img296/7208/jooic0.jpg

 

Łokieć tragiczny, ale to przez riga, poza tym będę robił nowy system szkieletu, bo ten mi się źle skleił. Wracając do systemu, to tu mam pytanie, możecie mi powiedzieć jak łączyć kości w jednym punkcie, punkcie ( jak to było ) środka wagi. Jeżeli robię kolejne kości, one się nie łączą ze sobą, wydaje się, że tak, bo się robią obok siebie, ale nie są razem.

 

Wracając do sektorów, to krótki filmik możecie tu zobaczyć - http://pl.youtube.com/watch?v=1rZMiiXtNO8 - oczywiście progress poszedł na przód, poza tym są tam również zdjęcia starych tworów, wszystko by tylko to jakoś zapchać ;]

 

Później dam rendery sektorów, na razie na pierwszy ogień idzie postać XANY ( super inteligentny program, walczący z dziećmi neo, chcący dominacji nad światem - jakie to oryginalne xD )

  • Odpowiedzi 12
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

_Arti_ jak wrzucasz takiego screena to możesz go wykadrować tak żeby było widać samą postać. Siatka ubrania nawet niezła tylko na brzuchu te pięciokąty zlikwiduj.

Napisano
_Arti_ jak wrzucasz takiego screena to możesz go wykadrować tak żeby było widać samą postać. Siatka ubrania nawet niezła tylko na brzuchu te pięciokąty zlikwiduj.

 

OK, nie miałem bardzo czasu, śpieszyłem się na wesele ;]

 

Jakie pięciokąty? To mięśnie brzucha -.-'

 

arti co do postaci to zrób ją bardziej filigranową bo napakowałeś ją/jego i wygląda jak by ja śniadanie zjadał 2 Kg keratyny :)

 

On ^^

 

No, może rzeczywiście, muszę go odchudzić...

Napisano

stonetexturefortutorialdm0.jpg

 

Tutaj wieża, dla niewiedzących, są to portale pomiędzy Lyoko a ziemią ^^ Jest to wieża w sektorze bagiennym, jeszcze potrzeba dopieścić kilka szczególików, ale ogólnie już jest w porządku.

 

stonetexturefortutorialpz2.jpg

 

Tutaj jeszcze jedna.

 

Zacząłem również riggować w.w. postać,bipedem. I tu mam problem, ustawiam koperty poprzez modyfikator skin, czy da się koperty, np. z lewej ręki, przekopiować do prawej? Tak samo z prawej nogi do lewej i wice wersa.

Napisano

Da się, od tego jest zakładka mirror parameters. Aktywujesz mirror mode ustawiasz mirror plane według odpowiedniej osi, jak trzeba to możesz pokombinować z morror thresh i potem tylko przyciskami wyżej wklejasz koperty i vertexy na przeciwną stronę, jedna jest zielona druga niebieska jak dobrze ustawisz mirrora. Oczywiście nie działa to zawsze w 100% i będziesz musiał poprawić niektóre miejsca po zastosowaniu mirrora.

Jak używałeś angle deformerów to tego się nie da zmirrorować od tego jest mod skin morpher.

Napisano
fuj. wywal to niebieskie swiatlo.. albo to material taki.. jestem na nie.

 

Taki efekt chciałem osiągnąć, to i tak był tylko render dla zabawy.

 

Tutaj wersja przed czerwonymi oczami.

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6a7c6754c3fd3dd4.html

 

6a7c6754c3fd3dd4.html

 

I wracając do światła, niedawno dałem rendery tych wież. Gdy do tego zielonego sektora dodam postać, ona również staje się za bardzo zielona. Używam GI, FG. Jak to ustawić by ta postać nie wyglądała jakby się robaków najadła >.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności