_Arti_ Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 No to tak dłubie zeszły tydzień, by zadowolić fanów i ich apetyt przed 5-tą serią Code Lyoko, a także by nie zemrzeć z nudów ^^ http://img296.imageshack.us/img296/7208/jooic0.jpg Łokieć tragiczny, ale to przez riga, poza tym będę robił nowy system szkieletu, bo ten mi się źle skleił. Wracając do systemu, to tu mam pytanie, możecie mi powiedzieć jak łączyć kości w jednym punkcie, punkcie ( jak to było ) środka wagi. Jeżeli robię kolejne kości, one się nie łączą ze sobą, wydaje się, że tak, bo się robią obok siebie, ale nie są razem. Wracając do sektorów, to krótki filmik możecie tu zobaczyć - http://pl.youtube.com/watch?v=1rZMiiXtNO8 - oczywiście progress poszedł na przód, poza tym są tam również zdjęcia starych tworów, wszystko by tylko to jakoś zapchać ;] Później dam rendery sektorów, na razie na pierwszy ogień idzie postać XANY ( super inteligentny program, walczący z dziećmi neo, chcący dominacji nad światem - jakie to oryginalne xD )
_Arti_ Napisano 22 Marzec 2008 Autor Napisano 22 Marzec 2008 Czy ja wiem, w sumie to nie manga :P http://content.answers.com/main/content/wp/en/thumb/4/43/180px-WilliamLyoko.jpg Wzorowałem się na tej postaci bo ( fabuła ) Xana opętał Williama i przez cały 4-ty sezon walczył z dziećmi neo, a jak wiecie program sam nic nie wymyśli, ( moja fabuła xD ) więc się upodobnił na jego wzór ( PS. mieczyk tylko taki koncepcyjny, jeszcze dużo do dorobienia ;] )
Tomala Napisano 22 Marzec 2008 Napisano 22 Marzec 2008 Ale pojechałeś z tym mieczem(btw zrób mu dłuższą rękojeść), symetryczna fryzura tez nie wygląda najlepiej. Pozdro.
_Arti_ Napisano 23 Marzec 2008 Autor Napisano 23 Marzec 2008 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/e9b8114e302c5402.html Tutaj siateczka, komentować ^^
Tomala Napisano 23 Marzec 2008 Napisano 23 Marzec 2008 _Arti_ jak wrzucasz takiego screena to możesz go wykadrować tak żeby było widać samą postać. Siatka ubrania nawet niezła tylko na brzuchu te pięciokąty zlikwiduj.
Mortom Napisano 26 Marzec 2008 Napisano 26 Marzec 2008 arti co do postaci to zrób ją bardziej filigranową bo napakowałeś ją/jego i wygląda jak by ja śniadanie zjadał 2 Kg keratyny :)
_Arti_ Napisano 26 Marzec 2008 Autor Napisano 26 Marzec 2008 _Arti_ jak wrzucasz takiego screena to możesz go wykadrować tak żeby było widać samą postać. Siatka ubrania nawet niezła tylko na brzuchu te pięciokąty zlikwiduj. OK, nie miałem bardzo czasu, śpieszyłem się na wesele ;] Jakie pięciokąty? To mięśnie brzucha -.-' arti co do postaci to zrób ją bardziej filigranową bo napakowałeś ją/jego i wygląda jak by ja śniadanie zjadał 2 Kg keratyny :) On ^^ No, może rzeczywiście, muszę go odchudzić...
_Arti_ Napisano 8 Kwiecień 2008 Autor Napisano 8 Kwiecień 2008 Tutaj wieża, dla niewiedzących, są to portale pomiędzy Lyoko a ziemią ^^ Jest to wieża w sektorze bagiennym, jeszcze potrzeba dopieścić kilka szczególików, ale ogólnie już jest w porządku. Tutaj jeszcze jedna. Zacząłem również riggować w.w. postać,bipedem. I tu mam problem, ustawiam koperty poprzez modyfikator skin, czy da się koperty, np. z lewej ręki, przekopiować do prawej? Tak samo z prawej nogi do lewej i wice wersa.
Tomala Napisano 9 Kwiecień 2008 Napisano 9 Kwiecień 2008 Da się, od tego jest zakładka mirror parameters. Aktywujesz mirror mode ustawiasz mirror plane według odpowiedniej osi, jak trzeba to możesz pokombinować z morror thresh i potem tylko przyciskami wyżej wklejasz koperty i vertexy na przeciwną stronę, jedna jest zielona druga niebieska jak dobrze ustawisz mirrora. Oczywiście nie działa to zawsze w 100% i będziesz musiał poprawić niektóre miejsca po zastosowaniu mirrora. Jak używałeś angle deformerów to tego się nie da zmirrorować od tego jest mod skin morpher.
_Arti_ Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 Taki renderek, czekam na komentarze! ^^
heaven Napisano 12 Kwiecień 2008 Napisano 12 Kwiecień 2008 fuj. wywal to niebieskie swiatlo.. albo to material taki.. jestem na nie.
_Arti_ Napisano 12 Kwiecień 2008 Autor Napisano 12 Kwiecień 2008 fuj. wywal to niebieskie swiatlo.. albo to material taki.. jestem na nie. Taki efekt chciałem osiągnąć, to i tak był tylko render dla zabawy. Tutaj wersja przed czerwonymi oczami. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/6a7c6754c3fd3dd4.html I wracając do światła, niedawno dałem rendery tych wież. Gdy do tego zielonego sektora dodam postać, ona również staje się za bardzo zielona. Używam GI, FG. Jak to ustawić by ta postać nie wyglądała jakby się robaków najadła >.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się