heaven Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 witam. mam pytanie. w moim kompie niema za duzo RAMu wiec praca z wieloma elementami ktore maja gesta siatke jest utrudniona. czytalem kiedys ze mozna zamienic np. las drzew na kilka cylindrow czy cos podobnego, a mimo to renderowac sie beda drzewa a ram nie bedzie w viewporcie obciazony i praca bedzie przebiegala normalnie. prosze o szybka pomoc i z gory dziekuje :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Reanimator Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 Hmmm.... moze XRef ma takie mozliwosci. Ew. to to gdy wcisniesz "O". Mozesz tez uzyc Optimize dla viewportow. hmm.. jest troche tych rozwiazan ;) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 albo prawym na objekt>propertipes i display as (bounding) box czy coś takiego Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
naeq Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 Adaptive Degradation - poczytaj o tym w helpie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 no ale czy to na pewno to o co chodzi zapytającywującemu? bo toto ten dings do ukrywania dalszych dupsów chyba jest? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 23 Marzec 2008 Autor Share Napisano 23 Marzec 2008 dzieki Xiz0r, pogrupowalem elementy i osadzilem na warstwach i dalem Display as box i przy prawie 900k poly, z 512 RAM przy przesuwaniu udalo sie uzyskac z 20-50 fps az 74-120 fps :) dzieks Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Orangegraphics Napisano 23 Marzec 2008 Share Napisano 23 Marzec 2008 serducho po lewej pod awatarem;) 1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
heaven Napisano 24 Marzec 2008 Autor Share Napisano 24 Marzec 2008 heh :P kliknalem :P topic chyba do zamkniecia :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się