Posted March 25, 200817 yr Witajcie "pro-pipul" ;) Chciałbym pokazać wam powstający w tejże chwili model pukawki krótkolufowej. Model w 3ds Max 2008, żadnych pluginów (oprócz... V-Ray-a). Render w V-Ray'u. Ale nie o render narazie tu chodzi - tylko o te vertexy! A także parę błędów (dół rączki przy magazynku). Cą sądzita? Nie jestem geniuszem modelowania... Macie jakieś uwagi (krytyka jest zdrowa!)? Rotfle albo bomby też uploadować proszę. A oto i link: Tutaj reszta: http://profile.imageshack.us/user/unfa To nie jest skończone... Macie okazję, drodzy moi, włożyć coś od siebie :)
March 25, 200817 yr czarna model, nie pokazales siatki wiec jak mamy Ci powiedziec czy wszsystkie vertexy sa dobrzeXD? juz widze ze po MS bedzie kaszana wrzuc siatke, narazie bez jakichkolwiek tekstur
March 25, 200817 yr Author A więc tutaj masz wireframe'a, proszę: I jeszcze: Żadnych tekstur toto jeszcze nie posiada. Wiem, że ma parę trójkątów zamiast 'quadów' ale nie mam pojęcia jak to naprawić w prosty sposób. Natomiast co do MS'a, to pierwszy(od góry strony) render jest po ms'ie, 'ikona' wątku też, a reszta nie. A no i jeszcze siatka po wygładzeniu: A teraz troszkę z historii (krótkiej) modelu: Powstaje ów stek face'ów od południa poniedziałku 24. marca 2008 do chwili obecnej i na razie czekajcie aż znów dorwę się do sieci (N.N.I.H - No Net In Home). Nie spałem caaaałą noc i po kawałku robiłem ten model z kumplem. Na razie walcie i poczekajcie ze trzy dni... :) To jeszcze screen z Max'a:
Create an account or sign in to comment