Jump to content

Featured Replies

Posted

Witajcie "pro-pipul" ;)

Chciałbym pokazać wam powstający w tejże chwili model pukawki krótkolufowej. Model w 3ds Max 2008, żadnych pluginów (oprócz... V-Ray-a). Render w V-Ray'u. Ale nie o render narazie tu chodzi - tylko o te vertexy! A także parę błędów (dół rączki przy magazynku).

 

Cą sądzita? Nie jestem geniuszem modelowania... Macie jakieś uwagi (krytyka jest zdrowa!)? Rotfle albo bomby też uploadować proszę.

 

A oto i link:

vierrtepn3.th.png

 

60285975mm1.th.png

 

Tutaj reszta:

http://profile.imageshack.us/user/unfa

 

 

To nie jest skończone... Macie okazję, drodzy moi, włożyć coś od siebie :)

  • Replies 2
  • Views 1.3k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

czarna model, nie pokazales siatki wiec jak mamy Ci powiedziec czy wszsystkie vertexy sa dobrzeXD?

 

juz widze ze po MS bedzie kaszana

wrzuc siatke, narazie bez jakichkolwiek tekstur

  • Author

A więc tutaj masz wireframe'a, proszę:

 

w2om5.th.png

 

I jeszcze:

 

w3fe0.th.png

 

Żadnych tekstur toto jeszcze nie posiada. Wiem, że ma parę trójkątów zamiast 'quadów' ale nie mam pojęcia jak to naprawić w prosty sposób. Natomiast co do MS'a, to pierwszy(od góry strony) render jest po ms'ie, 'ikona' wątku też, a reszta nie.

 

A no i jeszcze siatka po wygładzeniu:

 

w4cf1.th.png

 

A teraz troszkę z historii (krótkiej) modelu:

Powstaje ów stek face'ów od południa poniedziałku 24. marca 2008 do chwili obecnej i na razie czekajcie aż znów dorwę się do sieci (N.N.I.H - No Net In Home). Nie spałem caaaałą noc i po kawałku robiłem ten model z kumplem. Na razie walcie i poczekajcie ze trzy dni... :)

 

To jeszcze screen z Max'a:

 

screen01zw3.th.png

Create an account or sign in to comment

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy