Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Robie sobie takie cuby ... fatalcubekq2.jpg bo lubie :P i chciałbym go pomalować wytexturować a potem jakoś z ładnymi cieniami wyrenderować ... czy jest to możliwe ? jak to zrobić ?

  • Odpowiedzi 3
  • Wyświetleń 2,2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Jak masz to jakoś sensownie zmapowane to ja bym wypalił cavity map i w photoshopie najpierw zrobił jakąś ogólną texturę dla całości, np użył bym do tego jakiegoś zdjęcia jednolitej skały czy kamienia. Następnie z mapy cavity zrobiłbym maską dla naniesienia jakiś zabrudzeń w szczelinach albo obtarć na wystających elementach i na koniec delikatnie przybrudził wszystko jakąś mapą dirt. Można to potem w zbrushu wyrenderować ale chyba lepiej wypalić porządnego dispa dla jakiegoś poziomu którego jeszcze max udźwignie czy jakiś inny program którego używasz i tam wyrenderować. Pozdro.

Napisano
  • Autor

"Jak masz to jakoś sensownie zmapowane" - jak to jest konkretnie zmapowane? to wszystko jest wysculptowane ... sory ale średnio sie znam a nawet gorzej niż średnio

Napisano

Mapowanie to podstawa do texturowania bo textura jest płaska a obiekt trójwymiarowy i program musi wiedzieć który pixel na texturze przypisać konkretnemu miejscu na obiekcie.

Takie przypisywanie to właśnie mapowanie. Mapowanie w zbrushu chyba nie ma sensu, jeżeli bazą dla modelu był zbrushowy cube 3d i zrobiłeś morph targeta na początku to najlepiej wyeksportuj pierwszy lv do zewnętrznego programu i tam zmapuj boxa a potem wczytaj go jako morph targeta.

Możesz oczywiście pomalować go używając tylko zbrusha ale o tym to się już napisałem więc możesz zajrzeć tu:

http://www.max3d.pl/forum/showthread.php?t=44383

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.