Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

No własnie, jak przeniesc np zanimowaną postac lub kilka postaci do houdiniego ? no i na odwrot, z houdiniego np animacje particli do majki. Da rade to zrobic ?

Ogolnie chodzi mi o przenoszenie z jednego programu do drugiego wszyskiego co sie da.

szukałem przez google, ale nic nie znalazłem

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 946
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

z tego co mi wiadomo... format BVH nadaje się do przenoszenia kości, animacji... ;)

Napisano
No własnie, jak przeniesc np zanimowaną postac lub kilka postaci do houdiniego ? no i na odwrot, z houdiniego np animacje particli do majki. Da rade to zrobic ?

Ogolnie chodzi mi o przenoszenie z jednego programu do drugiego wszyskiego co sie da.

szukałem przez google, ale nic nie znalazłem

 

Bo na googlasz raczej nic o tym nie znajdziesz.

 

Do particli jest od niedawna exporter dla Houdini -> Maya. Zobacz na Exchange.

Import postaci spokojnie zrobisz FBXem, albo point cache'm, ale od strony Mai nie pomogę. Raczej gdyby były jakieś problemy z drugiej strony.

 

Od biedy możesz wypluć sekwencje obejotów - co mówię, od biedy... wiele osób tak robi od lat ;)

 

Jest jeszcze Collada dla Mai. Nigdy nie próbowałem, ale przynajmniej z kamerami i światłem powinna dać sobie radę. W XSI radzi sobie ze wszystkim.

 

EDIT: Za kilka dni ukazuje się nowa wersja Houdiniego. Będzie miała support dla OSX i ponoć FBX eksporter (obiecany). Przynajmniej część problemów uda się tym rozwiązać ;)

 

pozdr.,

skk.

 

z tego co mi wiadomo... format BVH nadaje się do przenoszenia kości, animacji... ;)

 

Owszem, Houdini zaimportuje szkielet biovision, o ile uda się go wypluć z Mai. Ale pozostaje kwestia weightmaps itp. To może być spora górka do przebycia.

 

Za kilka dni powinien do FAQ'a Houdiniego dodać sprawy związane z HMX, są w trakcie przygotowania. Zaglądnij też na odforce.net do działu Maya. Jest tam sporo różnych wątków i możliwości.

Napisano
  • Autor

Nie chodzi mi tutaj o przenoszenie całej psotaci ktora jest juz zeskinowana tylko same zanimowane kosci, reszte (postaci, całą scene itp) mozna przeniesc przez FBX (czy jakie tam jeszcze houdini czyta rozszerzenia), zeskinowac w houdinim i oteksturowac.

A co do collady to własnie znalazłem na forum houdiego, miedzy innymi cos tam SYmek psiałes o tym.

To jedyne co znalazłem chwile po załozeniu nowego posta tutaj :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.