Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

ac96c65f1f6e8149.htmlOtóż mam o to taki błąd w czasie renderingu. Scena w sumie nie jest zbyt skomplikowana, zawiera co prawda kilka obiektów a każdy z nich w meshsmotchu ma ustawiony "level" na 3 ale nie są to naprawdę niesamowicie gęste siatki. Zrozumiał bym że być może brakuje mi ramu do przeliczenia takiej sceny ( posiadam 2 GB, więc nie wiem czy to mało ) ale jeżeli ustawie render na scanelinea to wszystko ładnie się przelicza i się renderuje. Da się to jakoś obejść czy niestety obiekty będę musiał renderować osobno ??

 

 

Link do obrazka:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac96c65f1f6e8149.htmlac96c65f1f6e8149.html

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co pisa to brakuje ci pamieci. Pokaz ustawienia rendera i materialow. Liczba polygonow to nie jedyna rzecz ktora zjada RAM podczas renderowania.

Napisano
Materiały standardowe ustawienia renderera także.

 

pozostaje odpisac: "blad tez standatdowy"

Naprawde, czlecze, jak oczekujesz pomocy, to wysil sie troche i pokaz co masz w tej scenie. Jak nie, to powodzenia z googlami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności