ossa201 Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Otóż mam o to taki błąd w czasie renderingu. Scena w sumie nie jest zbyt skomplikowana, zawiera co prawda kilka obiektów a każdy z nich w meshsmotchu ma ustawiony "level" na 3 ale nie są to naprawdę niesamowicie gęste siatki. Zrozumiał bym że być może brakuje mi ramu do przeliczenia takiej sceny ( posiadam 2 GB, więc nie wiem czy to mało ) ale jeżeli ustawie render na scanelinea to wszystko ładnie się przelicza i się renderuje. Da się to jakoś obejść czy niestety obiekty będę musiał renderować osobno ?? Link do obrazka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac96c65f1f6e8149.html
Ania Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Pokaż ustawienia i obiekt. My nie wróżki. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/troubleshooting.htm może pomoże .
mirach Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Z tego co pisa to brakuje ci pamieci. Pokaz ustawienia rendera i materialow. Liczba polygonow to nie jedyna rzecz ktora zjada RAM podczas renderowania.
ossa201 Napisano 30 Marzec 2008 Autor Napisano 30 Marzec 2008 Materiały standardowe ustawienia renderera także.
piksar Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 wiesz ze za tak nazwane tematy dajemy specjalne nagrody ? Wybierz kolor - czerwony czy żółty ?
mirach Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 Materiały standardowe ustawienia renderera także. pozostaje odpisac: "blad tez standatdowy" Naprawde, czlecze, jak oczekujesz pomocy, to wysil sie troche i pokaz co masz w tej scenie. Jak nie, to powodzenia z googlami :)
Orangegraphics Napisano 30 Marzec 2008 Napisano 30 Marzec 2008 piksar, masz repa za posta. popłakałem się;] edit: albo nie masz, nie mogę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się