Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

ac96c65f1f6e8149.htmlOtóż mam o to taki błąd w czasie renderingu. Scena w sumie nie jest zbyt skomplikowana, zawiera co prawda kilka obiektów a każdy z nich w meshsmotchu ma ustawiony "level" na 3 ale nie są to naprawdę niesamowicie gęste siatki. Zrozumiał bym że być może brakuje mi ramu do przeliczenia takiej sceny ( posiadam 2 GB, więc nie wiem czy to mało ) ale jeżeli ustawie render na scanelinea to wszystko ładnie się przelicza i się renderuje. Da się to jakoś obejść czy niestety obiekty będę musiał renderować osobno ??

 

 

Link do obrazka:

 

http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac96c65f1f6e8149.htmlac96c65f1f6e8149.html

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 1,1k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Z tego co pisa to brakuje ci pamieci. Pokaz ustawienia rendera i materialow. Liczba polygonow to nie jedyna rzecz ktora zjada RAM podczas renderowania.

Napisano

wiesz ze za tak nazwane tematy dajemy specjalne nagrody ?

Wybierz kolor - czerwony czy żółty ?

Napisano
Materiały standardowe ustawienia renderera także.

 

pozostaje odpisac: "blad tez standatdowy"

Naprawde, czlecze, jak oczekujesz pomocy, to wysil sie troche i pokaz co masz w tej scenie. Jak nie, to powodzenia z googlami :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności