Napisano 30 Marzec 200816 l Otóż mam o to taki błąd w czasie renderingu. Scena w sumie nie jest zbyt skomplikowana, zawiera co prawda kilka obiektów a każdy z nich w meshsmotchu ma ustawiony "level" na 3 ale nie są to naprawdę niesamowicie gęste siatki. Zrozumiał bym że być może brakuje mi ramu do przeliczenia takiej sceny ( posiadam 2 GB, więc nie wiem czy to mało ) ale jeżeli ustawie render na scanelinea to wszystko ładnie się przelicza i się renderuje. Da się to jakoś obejść czy niestety obiekty będę musiał renderować osobno ?? Link do obrazka: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/ac96c65f1f6e8149.html
Napisano 30 Marzec 200816 l Pokaż ustawienia i obiekt. My nie wróżki. http://www.spot3d.com/vray/help/150SP1/troubleshooting.htm może pomoże .
Napisano 30 Marzec 200816 l Z tego co pisa to brakuje ci pamieci. Pokaz ustawienia rendera i materialow. Liczba polygonow to nie jedyna rzecz ktora zjada RAM podczas renderowania.
Napisano 30 Marzec 200816 l wiesz ze za tak nazwane tematy dajemy specjalne nagrody ? Wybierz kolor - czerwony czy żółty ?
Napisano 30 Marzec 200816 l Materiały standardowe ustawienia renderera także. pozostaje odpisac: "blad tez standatdowy" Naprawde, czlecze, jak oczekujesz pomocy, to wysil sie troche i pokaz co masz w tej scenie. Jak nie, to powodzenia z googlami :)
Napisano 30 Marzec 200816 l piksar, masz repa za posta. popłakałem się;] edit: albo nie masz, nie mogę
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto