nielot007 Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 Witam!! mam nastepujacy problem exportowalem model do zbrusha i rzebilem mam juz sporo modelu i zobaczylem, ze z tylu sa nie zweldowane vertexy na srodku wiec importowalem do maxa i zweldowalem i znowu export i import do zbrusha i pojawia sie wlasnie taki komunikat (jak w tytule) da sie zrobic zeby mi udalo sie zweldowac wertexy i zachowac sculpta ? bo nie usmiecha mi sie zaczynac od nowa
KLICEK Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 nie . ale z 2giej strony mozesz zrobic retopo przeciez :P
Tomala Napisano 31 Marzec 2008 Napisano 31 Marzec 2008 To jest sposób o którym pisał Gomez w wątku Jonasza_Real z ostatniej bitwy 3d czyli retopo na podstawie zewnętrznego modelu. Jak by co to rep dla Gomeza ;) 1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola 2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph 3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP) 4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv) 5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha 6 tool>topology>edit topology 7 tool>projection>projection 8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly 10 adaptive skin>preview - podglad 11 adaptive skin>make adaptive skin - finito Gdyby cos nie działało looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689
nielot007 Napisano 1 Kwiecień 2008 Autor Napisano 1 Kwiecień 2008 dzieki panowie :) Klicek--> eee :D juz wole od nowa zaczac ;P Tomala--> hehe za duzo zachodu juz wole wyrzebic od nowa :P:P ale i tak dzieki :) pozdro
Gomez Napisano 1 Kwiecień 2008 Napisano 1 Kwiecień 2008 Za duzo zachodu... ja to w 15sek robie. Ale ty masz speeda nielot ;] Sproboj, to tylko tak skomplikowanie wyglada.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się