Napisano 31 Marzec 200817 l Witam!! mam nastepujacy problem exportowalem model do zbrusha i rzebilem mam juz sporo modelu i zobaczylem, ze z tylu sa nie zweldowane vertexy na srodku wiec importowalem do maxa i zweldowalem i znowu export i import do zbrusha i pojawia sie wlasnie taki komunikat (jak w tytule) da sie zrobic zeby mi udalo sie zweldowac wertexy i zachowac sculpta ? bo nie usmiecha mi sie zaczynac od nowa
Napisano 31 Marzec 200817 l To jest sposób o którym pisał Gomez w wątku Jonasza_Real z ostatniej bitwy 3d czyli retopo na podstawie zewnętrznego modelu. Jak by co to rep dla Gomeza ;) 1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola 2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph 3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP) 4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv) 5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha 6 tool>topology>edit topology 7 tool>projection>projection 8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly 10 adaptive skin>preview - podglad 11 adaptive skin>make adaptive skin - finito Gdyby cos nie działało looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689
Napisano 1 Kwiecień 200817 l Autor dzieki panowie :) Klicek--> eee :D juz wole od nowa zaczac ;P Tomala--> hehe za duzo zachodu juz wole wyrzebic od nowa :P:P ale i tak dzieki :) pozdro
Napisano 1 Kwiecień 200817 l Za duzo zachodu... ja to w 15sek robie. Ale ty masz speeda nielot ;] Sproboj, to tylko tak skomplikowanie wyglada.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto