Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam!!

mam nastepujacy problem exportowalem model do zbrusha i rzebilem mam juz sporo modelu i zobaczylem, ze z tylu sa nie zweldowane vertexy na srodku wiec importowalem do maxa i zweldowalem i znowu export i import do zbrusha i pojawia sie wlasnie taki komunikat (jak w tytule) da sie zrobic zeby mi udalo sie zweldowac wertexy i zachowac sculpta ?

 

bo nie usmiecha mi sie zaczynac od nowa

  • Odpowiedzi 4
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest sposób o którym pisał Gomez w wątku Jonasza_Real z ostatniej bitwy 3d czyli retopo na podstawie zewnętrznego modelu.

 

Jak by co to rep dla Gomeza ;)

 

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito

 

Gdyby cos nie działało looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689

Napisano
  • Autor

dzieki panowie :)

Klicek--> eee :D juz wole od nowa zaczac ;P

Tomala--> hehe za duzo zachodu juz wole wyrzebic od nowa :P:P

ale i tak dzieki :)

 

pozdro

Napisano

Za duzo zachodu... ja to w 15sek robie. Ale ty masz speeda nielot ;] Sproboj, to tylko tak skomplikowanie wyglada.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności