Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Napisano

Witam!!

mam nastepujacy problem exportowalem model do zbrusha i rzebilem mam juz sporo modelu i zobaczylem, ze z tylu sa nie zweldowane vertexy na srodku wiec importowalem do maxa i zweldowalem i znowu export i import do zbrusha i pojawia sie wlasnie taki komunikat (jak w tytule) da sie zrobic zeby mi udalo sie zweldowac wertexy i zachowac sculpta ?

 

bo nie usmiecha mi sie zaczynac od nowa

  • Odpowiedzi 4
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Napisano

To jest sposób o którym pisał Gomez w wątku Jonasza_Real z ostatniej bitwy 3d czyli retopo na podstawie zewnętrznego modelu.

 

Jak by co to rep dla Gomeza ;)

 

1 importujesz poprawionego basemesha z maxa, wychodzisz z toola

2 wczytujesz model highpoly i dajesz najwyzszy sdiv i Store MorphTarget. Dzieki temu mozna pozniej wydobyc wszystkie detale ktore nie pokazaly sie, uzywajac ustawien w zakladce Morph Target lub brusha Morph

3 z tooli wybierasz zsphere (nie wychodzac z poprzedniego toola czyli modelu HP)

4 tool>rigging>select mesh - wybierasz model highpoly (musi byc na najwyzszym sdiv)

5 tool>topology>select topo - wczytujesz basemesha

6 tool>topology>edit topology

7 tool>projection>projection

8 adaptive skin>density - ustawiasz tyle ile sdiv mial twoj model highpoly

10 adaptive skin>preview - podglad

11 adaptive skin>make adaptive skin - finito

 

Gdyby cos nie działało looknij tutaj http://www.zbrushcentral.com/zbc/showthread.php?t=48689

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności