Gomez Napisano 3 Kwiecień 2008 Share Napisano 3 Kwiecień 2008 Gdy wczytuje .obj silo proboje zamienic nie quady w quady lub trojkaty. Jest jakis sposob zeby zostawil te ngony w spokoju? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 3 Kwiecień 2008 Share Napisano 3 Kwiecień 2008 hmm dziwne, nie powinno być takich problemów. Kurcze, nawet nie wiem o co zapytać by rozwiązać problem. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2008 Przynajmniej wiem ze nie powinno tak byc. Trudno, nic sie nie stalo, zrobie to w maxie ale kaszana straszna bo chcialem przetestowac silo. ----------- Juz dziala. Uzylem jakiegos darmowego pluginu do eksportu importu gdzie mozna bylo wybrac preset do Silo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
kubi Napisano 4 Kwiecień 2008 Share Napisano 4 Kwiecień 2008 to importowałeś objota z maxa ?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Gomez Napisano 4 Kwiecień 2008 Autor Share Napisano 4 Kwiecień 2008 tak :) moze nieprecyzyjnie sie wyrazilem. Wyeksportowalem obj z maxa i wczytalem do silo. Przy eksporcie max kaszanil poligony a ja myslalem ze to wina silo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach More sharing options...
Rekomendowane odpowiedzi