Skocz do zawartości

ZBrush 3.1 po ubdate problem


Rekomendowane odpowiedzi

Gość Czarny Lisek
Napisano

Witam, mam następujący problem. Wiec kiedy próbuje prze konwertować plik z 3ds max studio 9 do Zbrusha 3.1 to wyskakuje mi miały prostokąt i program staje w miejscu. Nie wiem co dalej robić. Może staje w miejscu do złe określenie. po prostu nie ma mojego modelu i nie mogę na nim działać. Proszę wsparcie i jak najszybsza pomoc.

prametry mojego komputera są dostosowane do tego programu.

Dziekuję za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 7
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Gość Czarny Lisek
Napisano

No dobra tylko co to jest Trish i kład ??? Bo nie znam jeszcze tych pojęć.

Napisano

Trish - tris - triangle - trójkąt

Kład - quad - czworokąt

 

Ale jak będziesz miał trisy, to model i tak powinien być widoczny w Zbrushu. Na pewno korzystasz z formatu .obj przy eksporcie do Zbrusha?

Napisano

To nie wina trisow, na pewno, chociaz bedziesz zalowal ze je masz.

 

Jaki program staje w miejscu? max czy zbrush?

rozumiem ze eksportujesz model do .obj ?

masz jakies modyfikatory na modelu?

 

prametry mojego komputera są dostosowane do tego programu.

 

haslo jak z reklamy. To moze znaczyc ze ledwo spelnia minimalne wymagania. Powiedz konkretnie jaki masz sprzet i ile poly ma twoj model.

 

sproboj wyeksportowac zwykla kulke z maxa i zobacz co sie stanie.

Gość Czarny Lisek
Napisano

Hmmm Jezeli o to chodzi to mam 2 komputery i Model kobiety został wymodelowany na takim sprzęcie :

Płyta główna Asus -

Procesor - Core 2 Duo E6750 2,66 GHz, 4MP L2 Casche, 1333MHz FSB.

2 GB Ram DD 2 w Dualu

karta Geforce 8600 GTS 256 Bit

Microsoft Windows Vista 32 Bit

I co moze tu nie działać ?

W każdym razie laptop to Aristo smart 500 z przekątną monitora 14,5. można go znaleźć

Na stronie producenta. Nie pamiętam dokładnie numeru seryjnego procesora ale to jest Intel Centrino Duo

czyli dwu rdzeniowy 1,5 1014 MB ram i karta zintegrowana 256 MB. No ale ten już pracuje na XP-ku.

 

Opiszę może dokładniej mój problem. po z eksportowaniu do pliku o rozszerzeniu *.obj ( oczywiście 3ds ) Eksportuję go do ZBbuscha po czym obiekt nie wyświetla mi sie w głównym oknie tylko pojawia się biały prostokąt i program staje w miejscu ale sie nie zawiesza.

Dzięki za informacje na temat Trish i Klad. Z pewnością będą dla mnie bardzo pomocne.

Acha tylko prosiłbym o wyjaśnienie , jak z kładów mam przetransformować obiekt do Trishów ?

Napisano
po z eksportowaniu do pliku o rozszerzeniu *.obj ( oczywiście 3ds )

To w końcu jaki ten format?

 

Quady można zamienić w trisy przy exporcie np jak exportujesz do 'obj' to masz 'geometry -> faces ->triangles' W drugą stronę jest trochę bardziej skomplikowanie, najczęściej wiąże się to z ręczną edycją geometrii. Istnieją co prawda skrypty robiące to za nas, ale w wielu sytuacjach sobie nie poradzą.

Gość Czarny Lisek
Napisano

Acha zapomniałem. Nie mam żadnych modyfikatorów a całość jest z Qardów. mam nadzieje ze o to chodziło i że sie tym razem nie pomyliłem.

Dziękuje za wyrozumiałość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się



×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności