Skocz do zawartości

Featured Replies

Napisano

Witam, mam następujący problem. Wiec kiedy próbuje prze konwertować plik z 3ds max studio 9 do Zbrusha 3.1 to wyskakuje mi miały prostokąt i program staje w miejscu. Nie wiem co dalej robić. Może staje w miejscu do złe określenie. po prostu nie ma mojego modelu i nie mogę na nim działać. Proszę wsparcie i jak najszybsza pomoc.

prametry mojego komputera są dostosowane do tego programu.

Dziekuję za odpowiedź.

  • Odpowiedzi 7
  • Wyświetleń 2k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

przekonwertować ??? lepiej eksportuj do obj bez trishów najlepiej same kłady.

Napisano

No dobra tylko co to jest Trish i kład ??? Bo nie znam jeszcze tych pojęć.

Napisano

Trish - tris - triangle - trójkąt

Kład - quad - czworokąt

 

Ale jak będziesz miał trisy, to model i tak powinien być widoczny w Zbrushu. Na pewno korzystasz z formatu .obj przy eksporcie do Zbrusha?

Napisano

To nie wina trisow, na pewno, chociaz bedziesz zalowal ze je masz.

 

Jaki program staje w miejscu? max czy zbrush?

rozumiem ze eksportujesz model do .obj ?

masz jakies modyfikatory na modelu?

 

  Czarny Lisek napisał:

prametry mojego komputera są dostosowane do tego programu.

 

haslo jak z reklamy. To moze znaczyc ze ledwo spelnia minimalne wymagania. Powiedz konkretnie jaki masz sprzet i ile poly ma twoj model.

 

sproboj wyeksportowac zwykla kulke z maxa i zobacz co sie stanie.

Napisano

Hmmm Jezeli o to chodzi to mam 2 komputery i Model kobiety został wymodelowany na takim sprzęcie :

Płyta główna Asus -

Procesor - Core 2 Duo E6750 2,66 GHz, 4MP L2 Casche, 1333MHz FSB.

2 GB Ram DD 2 w Dualu

karta Geforce 8600 GTS 256 Bit

Microsoft Windows Vista 32 Bit

I co moze tu nie działać ?

W każdym razie laptop to Aristo smart 500 z przekątną monitora 14,5. można go znaleźć

Na stronie producenta. Nie pamiętam dokładnie numeru seryjnego procesora ale to jest Intel Centrino Duo

czyli dwu rdzeniowy 1,5 1014 MB ram i karta zintegrowana 256 MB. No ale ten już pracuje na XP-ku.

 

Opiszę może dokładniej mój problem. po z eksportowaniu do pliku o rozszerzeniu *.obj ( oczywiście 3ds ) Eksportuję go do ZBbuscha po czym obiekt nie wyświetla mi sie w głównym oknie tylko pojawia się biały prostokąt i program staje w miejscu ale sie nie zawiesza.

Dzięki za informacje na temat Trish i Klad. Z pewnością będą dla mnie bardzo pomocne.

Acha tylko prosiłbym o wyjaśnienie , jak z kładów mam przetransformować obiekt do Trishów ?

Napisano
  Cytat
po z eksportowaniu do pliku o rozszerzeniu *.obj ( oczywiście 3ds )

To w końcu jaki ten format?

 

Quady można zamienić w trisy przy exporcie np jak exportujesz do 'obj' to masz 'geometry -> faces ->triangles' W drugą stronę jest trochę bardziej skomplikowanie, najczęściej wiąże się to z ręczną edycją geometrii. Istnieją co prawda skrypty robiące to za nas, ale w wielu sytuacjach sobie nie poradzą.

Napisano

Acha zapomniałem. Nie mam żadnych modyfikatorów a całość jest z Qardów. mam nadzieje ze o to chodziło i że sie tym razem nie pomyliłem.

Dziękuje za wyrozumiałość.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności