Napisano 5 Kwiecień 200816 l Witam, mam następujący problem. Wiec kiedy próbuje prze konwertować plik z 3ds max studio 9 do Zbrusha 3.1 to wyskakuje mi miały prostokąt i program staje w miejscu. Nie wiem co dalej robić. Może staje w miejscu do złe określenie. po prostu nie ma mojego modelu i nie mogę na nim działać. Proszę wsparcie i jak najszybsza pomoc. prametry mojego komputera są dostosowane do tego programu. Dziekuję za odpowiedź.
Napisano 5 Kwiecień 200816 l przekonwertować ??? lepiej eksportuj do obj bez trishów najlepiej same kłady.
Napisano 5 Kwiecień 200816 l No dobra tylko co to jest Trish i kład ??? Bo nie znam jeszcze tych pojęć.
Napisano 5 Kwiecień 200816 l Trish - tris - triangle - trójkąt Kład - quad - czworokąt Ale jak będziesz miał trisy, to model i tak powinien być widoczny w Zbrushu. Na pewno korzystasz z formatu .obj przy eksporcie do Zbrusha?
Napisano 5 Kwiecień 200816 l To nie wina trisow, na pewno, chociaz bedziesz zalowal ze je masz. Jaki program staje w miejscu? max czy zbrush? rozumiem ze eksportujesz model do .obj ? masz jakies modyfikatory na modelu? Czarny Lisek napisał: prametry mojego komputera są dostosowane do tego programu. haslo jak z reklamy. To moze znaczyc ze ledwo spelnia minimalne wymagania. Powiedz konkretnie jaki masz sprzet i ile poly ma twoj model. sproboj wyeksportowac zwykla kulke z maxa i zobacz co sie stanie.
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Hmmm Jezeli o to chodzi to mam 2 komputery i Model kobiety został wymodelowany na takim sprzęcie : Płyta główna Asus - Procesor - Core 2 Duo E6750 2,66 GHz, 4MP L2 Casche, 1333MHz FSB. 2 GB Ram DD 2 w Dualu karta Geforce 8600 GTS 256 Bit Microsoft Windows Vista 32 Bit I co moze tu nie działać ? W każdym razie laptop to Aristo smart 500 z przekątną monitora 14,5. można go znaleźć Na stronie producenta. Nie pamiętam dokładnie numeru seryjnego procesora ale to jest Intel Centrino Duo czyli dwu rdzeniowy 1,5 1014 MB ram i karta zintegrowana 256 MB. No ale ten już pracuje na XP-ku. Opiszę może dokładniej mój problem. po z eksportowaniu do pliku o rozszerzeniu *.obj ( oczywiście 3ds ) Eksportuję go do ZBbuscha po czym obiekt nie wyświetla mi sie w głównym oknie tylko pojawia się biały prostokąt i program staje w miejscu ale sie nie zawiesza. Dzięki za informacje na temat Trish i Klad. Z pewnością będą dla mnie bardzo pomocne. Acha tylko prosiłbym o wyjaśnienie , jak z kładów mam przetransformować obiekt do Trishów ?
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Cytat po z eksportowaniu do pliku o rozszerzeniu *.obj ( oczywiście 3ds ) To w końcu jaki ten format? Quady można zamienić w trisy przy exporcie np jak exportujesz do 'obj' to masz 'geometry -> faces ->triangles' W drugą stronę jest trochę bardziej skomplikowanie, najczęściej wiąże się to z ręczną edycją geometrii. Istnieją co prawda skrypty robiące to za nas, ale w wielu sytuacjach sobie nie poradzą.
Napisano 6 Kwiecień 200816 l Acha zapomniałem. Nie mam żadnych modyfikatorów a całość jest z Qardów. mam nadzieje ze o to chodziło i że sie tym razem nie pomyliłem. Dziękuje za wyrozumiałość.
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto