Posted April 5, 200817 yr Witam Muszę zrobić scenę w której będzie morze cukierków z wirami. O ile z modelowaniem cukierków nie powinno być problemu, to stworzenie wiru będzie już wyzwaniem. Jaka metoda byłaby najlepsza? Myślałem nad stworzeniem powirzchni w kształcie morza z wirami, ale nie wiem jak na jej powierzchni rozprowadzić cukierki. Proszę o pomoc.
April 5, 200817 yr -Jeżeli chcesz wiele podobnych elementow rozprowadzić na danej powierzchni użyj scattera z compount object i utwórz w kilku miejscach wiry(forces-vortex) - Lub w "particle view" przypiszesz cząsteczką "spin" -Jeżeli na morze ma coś odziaływać (fantastyczna łódź:) to samo morze można takze zrobic przy użyciu cząsteczek i deflectorów ważne: (particle blizzard-może użyć objeków[cukierków] jako cząsteczek) mam nadzieję że pomogłem