Jump to content

Featured Replies

Posted

Witam

 

Muszę zrobić scenę w której będzie morze cukierków z wirami. O ile z modelowaniem cukierków nie powinno być problemu, to stworzenie wiru będzie już wyzwaniem. Jaka metoda byłaby najlepsza? Myślałem nad stworzeniem powirzchni w kształcie morza z wirami, ale nie wiem jak na jej powierzchni rozprowadzić cukierki. Proszę o pomoc.

  • Replies 1
  • Views 978
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Popular Days

-Jeżeli chcesz wiele podobnych elementow rozprowadzić na danej powierzchni użyj scattera z compount object i utwórz w kilku miejscach wiry(forces-vortex)

- Lub w "particle view" przypiszesz cząsteczką "spin"

-Jeżeli na morze ma coś odziaływać (fantastyczna łódź:) to samo morze można takze zrobic przy użyciu cząsteczek i deflectorów

ważne: (particle blizzard-może użyć objeków[cukierków] jako cząsteczek)

mam nadzieję że pomogłem

Important Information

We are using cookies. Read about our Privacy Policy