Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Zrigowałam jedną nogę, czy da się to skopiować na drugą stronę?

Nie chodzi mi o same kości (te wiem jak kopiować), ale o te różne constrainty, IK, copy location itd.

 

I drugie pytanie, czy ktoś zna jakiś patent na przełączanie między dwoma różnymi rigami, albo coś podobnego? Chodzi o to że mam stopę kury która podnosząc stopę z ziemi zgina się w jednym kierunku, a chwytając coś ma się zginać w odwrotnym kierunku, niebardzo wiem jak to pogodzić.

  • Odpowiedzi 6
  • Wyświetleń 1,9k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Nie ma chyba tu jeszcze tak zaawansowanego blenderowicza

 

Chodzi ci o tworzenie rodziny między dwoma systemami kości

Napisano

w obu przypadkach nie udalo mi sie nic zdzialac.

ale jak tylko cos z tego wyjdzie to dam znac.

przy drugim opisz troche dokladniej rig,

blender nie ma niestety suwaka influence przy modyfikatorze armature a to by ulatwilo zadanie

Napisano
  • Autor

Pierwszy problem (kopiowanie) wciąż aktualny.

 

Drugi problem prawie udało mi się rozwiązać, został tylko problem sterowania influence jednej z kości jakoś z zewnątrz, ale wydaje mi się że widziałam to w jakimś tutorialu więc na pewno się da. Chyba w mancandy widziałam, poszukam.

 

Gdyby ktoś przypadkiem potrzebował patent na taki rig, tu jest prototyp (ta pojedyncza jednopalczasta noga z boku), brakuje tylko jakoś sterować influence constrainta "copy rotation" na tłustym kciuku.

Manipulowanie przewidziane jest za pomocą tych dwóch krzywych kości.

http://www.ania.xibo.at/img/Kura13-rig.blend

Napisano

pierwszy problem bylby banalny gdyby nie to ze przy kopiowaniu constraints blender nie zachowuje tych ktore juz tam sa

Napisano
  • Autor

Ja znalazłam jak się je kopiuje, ale nie znalazłam jak się je znowu wstawia :(

Napisano

w mancandym to jest w sekcji dla ramion, taki suwaczek, coby zmieniac z influence ik solvera.

 

patent na constrainty mialem taki zeby zrobic duplikat szkieletu razem z obiektem, wtedy zduplikowany obiekt posiada constrainty podpiete do zduplikowanych kosci i mozna je przekopiowac, problem wlasnie jedynie w tym ze przy kopiowaniu constraintow miedzy obiektami, blender wymazuje stare constrainty.

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.