Skocz do zawartości
View in the app

A better way to browse. Learn more.

Max3D.pl

A full-screen app on your home screen with push notifications, badges and more.

To install this app on iOS and iPadOS
  1. Tap the Share icon in Safari
  2. Scroll the menu and tap Add to Home Screen.
  3. Tap Add in the top-right corner.
To install this app on Android
  1. Tap the 3-dot menu (⋮) in the top-right corner of the browser.
  2. Tap Add to Home screen or Install app.
  3. Confirm by tapping Install.

Featured Replies

Napisano

Mam problem w grafice 3d bawie sie 3dni znam sie na 2d i stornach ale pryszedl czas na cos trudniejszego zrobilem pare prac w 3d ale z tutow chce sie zabrac za modelowanie ale nie wiem jak "dodac" obrazek zeby nakladac na niego te kwadraty... chcialbym po kolei np File>Open>i cos tam...

 

 

Z gory dzieki

  • Odpowiedzi 10
  • Wyświetleń 1,6k
  • Created
  • Ostatniej odpowiedzi

Top Posters In This Topic

Napisano

Zaznacz najpierw odpowiedni viewport może być front left w zależności od tego jaka jest fotka. Następnie views---?viewport background. Potem kliknij w files i wskaż obrazek który ma być tłem. Dobrze jest też w aspect ratio kliknąć match bitmap, a następnie obok lock zoom/pan, dzięki czemu będziesz mógł też powiększać obrazek.

Napisano
  • Autor

i moge to edytowac normalnie?? odrazu mowie ze to nie ma byc tlo to ma byc rysunek z ktorego zrobie np postac... a i jak to aspect zrobic??

Napisano

Aha ja myślałem, ze chcesz mieć zdjęcia w viewportach rzutów np. twarzy z boku i z przodu a potem robić np boxmodelling:) Wtedy ja zawsze ustawiam sobie dane obrazki jako tła w oknach, ale nie w perspektywie dzięki czemu nie ma obrazów które służyły za wzór na renderach. Nie bardzo ci umiem pomóc jeśli to nie o to chodzi to nie wiem o co:)

Napisano

zapoznać sie z regulaminem nazewnictwa wątków, oraz przeczyścić klawiature bo błedy robi

Napisano

Właśnie tak, jak SugarSkin pisał.

Dodatkowo, jest to chyba w FAQ wyjaśnione.

Napisano
  • Autor
  SugarSkin napisał:
Dobrze jest też w aspect ratio kliknąć match bitmap.

 

ok ale jak to zrobic zeby przyblizyc sie do tego tla... bo tak to mi tylko te kwadraty przybliza i nie wyglada zbyt estetycznie...

Napisano

stwórz plane'a, na niego wrzuć swój blueprint -> uvw map -> bitmap fit i wskazujesz plik z teksturą, potem zeskaluj teksturę do szerokości plane'a (wyłącz tilling dzięki czemu będziesz mieć jeden blueprint a nie np 5.) tak samo tworzysz kolejny plane co razem daje widok z przodu i z boku do którego możesz się przybliżać ile zechcesz.

 

jeśli nie rozumiesz któregoś z tych pojęć odwołuję do pomocy programu: F1

 

jeśli po nałożeniu Twoja tekstura wygląda niewyraźnie to poza rutinoscorbinem możesz też wejść wdział FAQ i przeczytać tam o tym problemie.

 

jeśli nie poprawisz nazwy wątku na zgodny z regulaminem, wątek zostanie usunięty.

 

Pozdrawiam

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Powiadomienie o plikach cookie

Wykorzystujemy cookies. Przeczytaj więcej Polityka prywatności

Configure browser push notifications

Chrome (Android)
  1. Tap the lock icon next to the address bar.
  2. Tap Permissions → Notifications.
  3. Adjust your preference.
Chrome (Desktop)
  1. Click the padlock icon in the address bar.
  2. Select Site settings.
  3. Find Notifications and adjust your preference.