Napisano 12 Kwiecień 200817 l Mam problem w grafice 3d bawie sie 3dni znam sie na 2d i stornach ale pryszedl czas na cos trudniejszego zrobilem pare prac w 3d ale z tutow chce sie zabrac za modelowanie ale nie wiem jak "dodac" obrazek zeby nakladac na niego te kwadraty... chcialbym po kolei np File>Open>i cos tam... Z gory dzieki
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Zaznacz najpierw odpowiedni viewport może być front left w zależności od tego jaka jest fotka. Następnie views---?viewport background. Potem kliknij w files i wskaż obrazek który ma być tłem. Dobrze jest też w aspect ratio kliknąć match bitmap, a następnie obok lock zoom/pan, dzięki czemu będziesz mógł też powiększać obrazek.
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Autor i moge to edytowac normalnie?? odrazu mowie ze to nie ma byc tlo to ma byc rysunek z ktorego zrobie np postac... a i jak to aspect zrobic??
Napisano 12 Kwiecień 200817 l Aha ja myślałem, ze chcesz mieć zdjęcia w viewportach rzutów np. twarzy z boku i z przodu a potem robić np boxmodelling:) Wtedy ja zawsze ustawiam sobie dane obrazki jako tła w oknach, ale nie w perspektywie dzięki czemu nie ma obrazów które służyły za wzór na renderach. Nie bardzo ci umiem pomóc jeśli to nie o to chodzi to nie wiem o co:)
Napisano 12 Kwiecień 200817 l zapoznać sie z regulaminem nazewnictwa wątków, oraz przeczyścić klawiature bo błedy robi
Napisano 13 Kwiecień 200817 l Autor moze prosciej dam link do tuta i poprostu powiedzie jak dac ta fotke... link http://www.max3d.pl/tut.php?id=206 chodzi mi o to jak dac te 3 obrazki...
Napisano 13 Kwiecień 200817 l Właśnie tak, jak SugarSkin pisał. Dodatkowo, jest to chyba w FAQ wyjaśnione.
Napisano 13 Kwiecień 200817 l Autor Dobrze jest też w aspect ratio kliknąć match bitmap. ok ale jak to zrobic zeby przyblizyc sie do tego tla... bo tak to mi tylko te kwadraty przybliza i nie wyglada zbyt estetycznie...
Napisano 13 Kwiecień 200817 l stwórz plane'a, na niego wrzuć swój blueprint -> uvw map -> bitmap fit i wskazujesz plik z teksturą, potem zeskaluj teksturę do szerokości plane'a (wyłącz tilling dzięki czemu będziesz mieć jeden blueprint a nie np 5.) tak samo tworzysz kolejny plane co razem daje widok z przodu i z boku do którego możesz się przybliżać ile zechcesz. jeśli nie rozumiesz któregoś z tych pojęć odwołuję do pomocy programu: F1 jeśli po nałożeniu Twoja tekstura wygląda niewyraźnie to poza rutinoscorbinem możesz też wejść wdział FAQ i przeczytać tam o tym problemie. jeśli nie poprawisz nazwy wątku na zgodny z regulaminem, wątek zostanie usunięty. Pozdrawiam
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto