Napisano 12 Kwiecień 200816 l Wiem ze to podstawa ale prosze dajcie jakis tutek na takie cos taka teksture zwykla i wszytko
Napisano 12 Kwiecień 200816 l Ale chcesz teksture na tego kompa czy teksture taka jaka ma ten komp? Jesli to drugie to powiem ze on nie ma zadnej.
Napisano 12 Kwiecień 200816 l Zależy czym renderujesz, ale powiem ci najprościej - jest to material "standard" który jest po prostu lekko szary. Masz tuta: http://www.oman3d.com/tutorials/3ds/clayrender_stealth/ , http://www.3dnuts.com/tutorials/render_wip.shtml
Napisano 13 Kwiecień 200816 l ale jak juz pisalem tutaj nie ma zadnej tekstury!!! to jest obojetny material ktory nie ma reflectow itp i ma diffa na kolor bialy/szary a reszta to sprawa oswietlenia i jego rozproszenia. Jak chcesz cos takiego uzyskac to poczytaj o GI (Global ilumination)
Napisano 13 Kwiecień 200816 l Spokojnie Temporal, do początkującego trzeba mówić po polsku nie po naszemu ;).
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto