ceest Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 (edytowane) Witam, w wątku tym chciałem przedstawić różne zrobione przeze mnie systemy;]. Na pierwszy ogień - symulacja uderzenia komety w ziemię. linki: DOBRA JAKOŚĆ hadoken z bliska - taka wieczorna symulacja cząsteczek;] DOBRA JAKOŚĆ jakość youtube(niewiele widać) roztrzaskana waza o podłoże ANIMACJA (400kb) ANIMACJA 40%predkości (800kb) Edytowane 12 Maj 2008 przez ceest
Fidiasz Napisano 13 Kwiecień 2008 Napisano 13 Kwiecień 2008 witam :) jest tam pewien moment "pustki" ktory trwa za dlugo tuz po uderzeniu o ziemie ale reszta jak dla mnie extra :)
pchela1313 Napisano 14 Kwiecień 2008 Napisano 14 Kwiecień 2008 Witam, Mi się bardzo podoba:) Jedyne co bym chciał to aby ta fala uderzeniowa była troszkę większa. Wiesz, taki totalny armagedon:P
ceest Napisano 14 Kwiecień 2008 Autor Napisano 14 Kwiecień 2008 dzięki za komentarze;], może nie będzie to armagedon;], ale za nie długo coś dorzucę.
PLS Napisano 16 Kwiecień 2008 Napisano 16 Kwiecień 2008 aahhh mogles dluzsze to zrobic. Swietnie wyszlo, z czego korzystales, FumeFX?
ceest Napisano 20 Kwiecień 2008 Autor Napisano 20 Kwiecień 2008 PLS - Dzięki, tak fumefx Dodaję nowy system cząsteczek - hadoken z bliska.
pchela1313 Napisano 20 Kwiecień 2008 Napisano 20 Kwiecień 2008 Bardzo fajne:) Gdzieś już widziałem taką kule cząsteczek, chyba w jakimś filmie bo w realu to coś ciężko by było. Fajnie, fajnie, dajesz czadu:)
ceest Napisano 12 Maj 2008 Autor Napisano 12 Maj 2008 Nowa animka pierwszy post. Dzięki pchela, raz prawie mi się udało, referek potrzebowałem;]
Shogun 3D Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 Animacja wazy bardzo fajna, tyle, ze przez blura i te particle dodatkowo została hmmm... przestała być czytelna, wyrazista. Wszystko jest poprawnie, ale... zapuść render bez blura, możesz?
ceest Napisano 12 Maj 2008 Autor Napisano 12 Maj 2008 Dzięki, zapomniałem skasować wypełnienia miedzy klatkami przy zwolnieniu, link do 40% zmieniony.
heaven Napisano 12 Maj 2008 Napisano 12 Maj 2008 super ta waza. moglbys opisac z gubsza jakim sposobem zostalo to zrobione albo naprowadzic na jakis tutem traktujacy o tym ?
ceest Napisano 12 Maj 2008 Autor Napisano 12 Maj 2008 Jeżeli pracujesz na maxie poleciłbym ci przede wszystkim wtyczkę physx (producent AGEIA) + poprawianie po samej symulacji. Bawię się teraz też houdinim, który ma rewelacyjne cięcie obiektów i samą fizykę (tutek - DigitalTutors). Rf też ma dużo lepszy system kolizji [jak widać;]. Ogólnie nie polecam ci maxowego reactora - na tyle ile go znam to jest to najgorsza opcja.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się